eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Żądanie zwrotu kosztówprzesyłki pobraniowej
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2009-11-06 07:45:01
    Temat: Żądanie zwrotu kosztówprzesyłki pobraniowej
    Od: "Janek" <j...@p...onet.pl>



    Na jakiej podstawie prawnej i czy w ogóle można jeżeli klient zamówił i nie
    odebrał przesyłki. Zaznaczam ze odbyło się to bez podpisania jakiejkolwiek
    umowy , bez licytacji w aukcji jedynie na podstawie umowy telefonicznej. Aha i
    jeszcze jedno transakcja miała miejsce między stronami z których żadna nie
    prowadzi działalności gospodarczej.


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 2. Data: 2009-11-06 07:46:59
    Temat: Re: Żądanie zwrotu kosztówprzesyłki pobraniowej
    Od: "coolina" <c...@w...ppl>

    > umowy , bez licytacji w aukcji jedynie na podstawie umowy telefonicznej.
    > Aha i

    umowa ustna w tem pszypadku jest tak samo wazna jak pisemna, musisz tyolko
    udowodnić, że była.
    Przedstawijąc nagranie w sondzie masz dużą szanse

    jk



  • 3. Data: 2009-11-06 19:31:58
    Temat: Re: Żądanie zwrotu kosztówprzesyłki pobraniowej
    Od: "figaro" <a...@p...onet.pl>

    Do Cooliny:

    > pszypadek
    > sond
    > cienżar

    Masz dyslekcję ?
    Udajesz ?
    Czy ty tak naprawdę ... i doradzasz na grupie pl.soc.prawo ?


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1