  • 1. Data: 2003-11-26 14:30:48
    Temat: korzystanie z pr.publ,niekaralnosc-oświadczenie
    Od: "Ola" <c...@p...onet.pl>

    jak powinno wyglądac oswiadczenie o korzystaniu w pleno z praw publicznych i o
    niekaralnosci za przestępstwo popelnione umyślnie? Jest mi takie oswiadczenie
    potrzebne jako zalacznik do cv, i nie wiem,czy ma to byc w specjalnej formie,
    czy wystarczy tylko taka formulka z podpisem?

  • 2. Data: 2003-11-28 17:18:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Zapytaj tego, komu masz je złożyć. Co do zasady wystarczy przytoczona
    przez Ciebie formułka.