  • 1. Data: 2005-06-23 11:49:57
    Temat: czy komornik moze....? prosze pomozcie
    Od: <h...@g...pl>

    Mam konto w banku, moj kolega ktory wyjechal za granice dal mi
    pelnomocnictwo do swojego konta w tym samym banku co moje.
    Pytanie brzmi:
    czy komornik egzekwujac naleznosc wobec mojej osoby, gdy dowie sie ze jestem
    pelnomocnikiem do konta kolegi gdzie jest duza suma pieniedzy moze je zajac?
    wiem ze komornik moze zajac wszystko co jest we wladaniu dluznika (moim w
    tym wypadku).

    Prosze pomozcie bo niechcialbym narazic kolegi na nieprzyjemnosci.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-06-23 12:16:12
    Temat: Re: czy komornik moze....? prosze pomozcie
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2005-06-23 13:49, h...@g...pl rzecze:
    > czy komornik egzekwujac naleznosc wobec mojej osoby, gdy dowie sie ze jestem
    > pelnomocnikiem do konta kolegi gdzie jest duza suma pieniedzy moze je zajac?

    Nie.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info - nauka hipnotyzowania

  • 3. Data: 2005-06-23 12:30:31
    Od: "dan" <j...@p...fm>

> [...]
    > zajac?
    > wiem ze komornik moze zajac wszystko co jest we wladaniu dluznika (moim w

    Bez obaw, nie ma takiej mozliwosci.

    Dan