  • 11. Data: 2003-09-19 20:46:04
    Temat: Re: [kontrowersyjny]: religia [rastafarianizm] a legalizacja marihuany
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 19 Sep 2003, Rafal 'Raf256' Maj wrote:

> [...]
    >+ news:bkf326$9hn$1@news.onet.pl
    >+
    >+ > Jako obywatel mam prawo do wyznawania dowolnej religii [a Rastafarianizm
    >+ > jest nia napewno]. Czy nie byloby pogwalceniem praw człowieka i swobod
    >+ > obywatelskich, gdybym nie mogl palic marihuany [zakazanej przez polskie
    >+ > prawo], gdyby takowy Kościoł udało sie zarejestrowac w Polsce ?? Czy
    >+
    >+ IMHo - W PL moze byc zalegalizowana kazda religia/sekta, O ILE nie lamie
    >+ obowiazujacego prawy (rowniez tego zabraniajacego uzywania narkotykow itd)

    Zdaje się że nie jest "tak hop". Nie pamiętam szczegółów,
    ale AFAIK miejscami na Zachodzie problemy mają Żydzi: mianowicie
    z "obróbką" mięsa właśnie. Koszerna obróbka "na zimno" nie
    spełnia miejscowych norm (i co z tego, że prawidłowo prowadzona
    może stanowić mniejsze zagrożenie niż "zwykła"[1] ? :]).
    No i w ten dookólny sposób mamy pożądany :] problem :), czyli zakaz
    wypełniania obowiązków religijnych.... :]
    Pisząc "Zachód" nie wykluczam USA - cóż, skleroza...

    pozdrowienia, Gotfryd
    [1]
    Coś a la "zakaz dwutaktu": przecież na głowie postawiony jest
    zapis że "nie wolno używać silników dwutaktowych", skoro wiadomo
    że *możliwe* są takie konstrukcje które spełniają *wszystkie*
    normy (to że nie są produkowane ze względów ekonomicznych - to
    "inksza inkszość", chodzi o zasadę !). Ale taki zapis mamy :>,
    u nas *nie wolno* wynaleźć "taniego a dobrego" dwutaktu,
    z definicji :>
    Dlaczegóżby z innymi przepisami miało być inaczej...

  • 12. Data: 2003-09-20 09:21:21
    Od: "januszk.." <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kozak-straznik-moralnosci"
    <svitkers@[kozak-straznik-moralnosci].zbluzgaj.net> napisał w wiadomości
    : w...@p...onet.pl

    > o fuu to jest dopiero wstretne :P:P

    ale i tak ma pozytywny wpływ na zdrowie całujących
    (stwierdzone naukowo::)))

    januszk..

  • 13. Data: 2003-09-20 12:08:07
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "januszk.." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ale i tak ma pozytywny wpływ na zdrowie całujących
    > (stwierdzone naukowo::)))

    Ale to dotyczy osobników tej samej płci .Tak zwanych rastafarian;))

    Pozdr
    Leszek