  • 1. Data: 2003-09-19 13:17:10
    Temat: proszę o info
    Od: "Darek " <p...@N...gazeta.pl>

    Czy prezes zarządu - organ zatrudniający może się zatrudnić w jednostce
    podległej sobie i pozostałym członką zarządu.
    Ostatnio składałem ofertę o pracę do zakładu pracy i wraz zemną złożył
    również prezes zarządu. Organem rozpatrującym oferty pracy jest zarząd,
    któremu przewodniczy wspomniany prezes. Po takich obradach uzyskałem
    informację, że to prezes został przyjęty na stanowisko kierownicze.
    Jednocześnie chciałbym nadmienić, że podmuiot o którym mowa działa na
    zasadach i na podstawie Kodeksu Postępowania Administracyjnego i jest to
    organizacja społeczna.
    Sytuacja, którą po krótce opisałem budzi wątpliwości natury prawnej,
    dlatego proszę o wasze opinię.

    Darek
    p...@g...pl