  • 31. Data: 2004-04-30 09:06:30
    Temat: Re: kontrola policji/oprogramowania
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik WOJSAL napisał:
    [..]
    > A pliki mp3? A filmy?

    Dajcie spokój - przestępstwem NIE JEST samo posiadanie oprogramowania - np.
    przegrana gra od kumpla - lecz oprogramowania uzyskanego od pirata.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 32. Data: 2004-04-30 10:24:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    TomekS wrote:

    > Nieprawda. Plik *.doc nie jest nielegalny, choć _może_ być uznany za dowód
    > posiadania Office'a.

    Może? Chyba tylko przez jakiegoś głupka - OpenOffice też zapisuje w tym
    formacie.

  • 33. Data: 2004-04-30 11:38:07
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

> [...]
    np.
    > przegrana gra od kumpla - lecz oprogramowania uzyskanego od pirata.

    A po czym poznac, ze dany program jest od kumpla
    lub od pirata?
    A jak kumpel jest piratem? ;)

    A mowiac powazniej. Ponoc chodzi tu nie tylko
    o programy lecz rowniez o mp3, filmy itp
    Jak brzmia odpowiednie przepisy dot.
    kontroli komputerow? Czego moga szukac
    kontrolerzy?

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    http://www.wojsal.prv.pl

  • 34. Data: 2004-04-30 11:55:35
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    Arek wrote:

    > Dajcie spokój - przestępstwem NIE JEST samo posiadanie oprogramowania -
    > np. przegrana gra od kumpla - lecz oprogramowania uzyskanego od pirata.

    Bzdura.

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 35. Data: 2004-04-30 12:03:23
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Borszczuk napisał:
    > Bzdura.

    Przeczytaj sobie.

    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 36. Data: 2004-04-30 12:05:07
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik WOJSAL napisał:
    > A po czym poznac, ze dany program jest od kumpla
    > lub od pirata?

    A to już problem oskarżyciela żeby udowodnił Ci, że masz
    od pirata, a nie od kumpla.

    > A jak kumpel jest piratem? ;)

    No to pech.

    > A mowiac powazniej. Ponoc chodzi tu nie tylko
    > o programy lecz rowniez o mp3, filmy itp
    > Jak brzmia odpowiednie przepisy dot.
    > kontroli komputerow? Czego moga szukac kontrolerzy?

    Nie ma przepisów.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 37. Data: 2004-04-30 12:15:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Borszczuk wrote:

    > Bzdura.

    Dyskusja z Arnim nie ma sensu - on WIE SWOJE.

    A jak się będziesz upierał, będzie Ci ten znany troll groził wyciskiem ;)

  • 38. Data: 2004-04-30 14:12:52
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    : wiem,że:
    : - policja może wejść do domu/firmy kiedy chce, i wystarczy jej do tego
    : machnięcie legitką (słynny art. 220 kpk)

    machac to sobie moze palcem w dupie, zeby wejsc do domu musi miec nakaz

    : - ma prawo przeszukać mi moje mieszkanie/siedzibę

    jezeli ma nakaz

    : - ma prawo wziąć ze sobą przedstawicieli np. BSA

    ale Ty nie masz obowiazku przedstawicieli BSA wpuscic do domu :-)
    bo niby na jakiej podstawie?

    :
    : czy:
    : - może uruchamiać na moim komputerze oprogramowanie przez siebie
    : przyniesione?

    bylo o tym niedawno,

    : - jeżeli nie, to jak mogą sprawdzić to, co mam na kompie?

    bylo bylo, ponoc sa jakies urzadzenia do tego

    P.

  • 39. Data: 2004-04-30 14:18:37
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    : >
    : > Czy zabranie komputera nie powinno byc poprzedzone
    : > oswiadczeniem policji,
    : > ze u klienta (goscia ktoremu zabrano komputer),
    : > w momencie zabierania komputera,
    : > nie znaleziono zadnego nielegalnego pliku?
    :
    : Wiesz, takie oświadczenie jest bez sensu. Zresztą jest generalna zasada,
    : że w protokołach (szczególnie oględzin) nie pisze się, że czegoś tam nie
    : ma. Samo pojęcie "nielegalnego pliku" jest zresztą dość kontrowersyjne.
    :

    a jezeli dochodzi juz do kontroli, i jezeli rzeczywiscie mam zaintsalowane
    cos podejrzanego, to zamiast oddawac komputer, na pismie oswiadczyc przy
    policjantach ze to i to, nielegalne itp. mialem zainstalowane na komputerze?
    niech to bedzie jakis tam program X, i wiedzialbym ze jest to "pirat" i
    potwierzdilbym to. na pismie. Jest taka mozliwosc?

    P.

  • 40. Data: 2004-04-30 14:26:39
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    :
    : Nieprawda. Plik *.doc nie jest nielegalny, choć _może_ być uznany za dowód
    : posiadania Office'a. A przecież nikt nie zabroni mieć takiego pliku,
    jeżeli
    : nie ma się office'a
    :
    chyba Open Offica :-)

    w formacie doc zapisuje mnostwo programow