  • 1. Data: 2007-04-01 22:47:48
    Temat: konsorcium
    Od: "MiK^" <m...@t...pl>

    3firmy, podpisuja umowe, w ktorej mowa o wspolpracy, wspolnego
    wykonania pewnego projektu. Jak wspomnieli uzytkownicy grupy
    pl.soc.prawo umowe taka winno sie podpisac tytulem KONSORIUM. Chcial
    bym sie jednak dowiedziec, jak wyglada sprawa z umowami/sprawami
    formalnymi. Czy Umowa taka umozliwia podpisanie umowy jako KONSORCIUM
    XYZ, czy jedynie reprezentant ow konsorium?

    pozdrawiam, thx za info -MiK

  • 2. Data: 2007-04-03 19:48:59
    Temat: Re: konsorcium
    Od: DaNsOuNd <d...@a...pl>

> [...]
    > formalnymi. Czy Umowa taka umozliwia podpisanie umowy jako KONSORCIUM
    > XYZ, czy jedynie reprezentant ow konsorium?

    Witam,

    Nie jestem prawnikiem ale jestem uczestnikiem konsorcjum. Konsorcjum nie
    posiada osobowości prawnej, za to należy wybrać lidera z pośród
    konsorcjantów i upoważnić go do zawierania zobowiązań w imieniu
    wszystkich członków. Twór takowy sprawdza się doskonale przy
    zamówieniach publicznych.

    Postroofki

    --
    nick......: DaNsOuNd