  • 1. Data: 2003-06-26 15:20:03
    Temat: konkurencyjne fimie na własnej stronie internetowej
    Od: "Jerzy" <j...@w...pl>

    Witam

    Jestem tutaj o raz kolejny. Sprawdziłem trochę w poprzednch wiadomościach,
    ale nie znalazłem nic na interesujący mnie temat.

    Otóż mianowicie firma konkurencyjna do naszej umieściła w znacznikach oraz
    tytule swojej strony internetowej nazwy prawie wszystkich firm z branży,
    ich dealerów jka również podstawowe hasła branżowe. Widzę to wyraźnie
    przeglądając w Internet Explorerze ich stronę. Wystarczy wybrać w menu Widok
    Źródło.

    Efekt jest taki, że jak ktoś wpisze nazwę np. naszej firmy w przeszukiwarce
    wyskakuje mu również strona naszej kochanej konkurencji. Czy jest to
    wyraźnie zbronione w prawie? Czy moźna to podciągnąć pod czyn nieuczciwej
    konkurencji?

    pozdrawiam

    jerzy

  • 2. Data: 2003-06-26 18:34:45
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Jerzy" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyskakuje mu również strona naszej kochanej konkurencji. Czy jest to
    > wyraźnie zbronione w prawie? Czy moźna to podciągnąć pod czyn nieuczciwej

    Art. 5. Czynem nieuczciwej konkurencji jest takie oznaczenie
    przedsiębiorstwa, które może wprowadzić klientów w błąd co do jego
    tożsamości, przez używanie firmy, nazwy, godła, skrótu literowego lub innego
    charakterystycznego symbolu wcześniej używanego, zgodnie z prawem, do
    oznaczenia innego przedsiębiorstwa.

    Krzysztof Gil, k...@g...pl
    GAMTEC Systemy Informatyczne, www.gamtec.pl

  • 3. Data: 2003-06-26 18:35:25
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Jerzy" <j...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > wyskakuje mu również strona naszej kochanej konkurencji. Czy jest to
    > wyraźnie zbronione w prawie? Czy moźna to podciągnąć pod czyn nieuczciwej

    zróbcie to samo
    ponadto "sprawcie", aby na waszą stronę było więcej odnośników z innych
    stron
    Wówczas to wy znajdziecie się wyżej
    strona jest w wyszukiwarkach wysoko tak długo, jak długo się o nią dobrze
    dba i odpowiednio odświeża w wyszukiwarkach - konkurencja pewnie zatrudniła
    fachowca

    Ponadto można tanio "wykupić" wyższą pozycję w wyszukiwarkach

    Co do prawa to obawiam się, że można by próbować dochodzić swoich praw w
    sądzie, ale marnie widzę szanse - to nieuregulowany obszar

    --
    pozdrawiam
    plusz