    From: "Jerzy" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: konkurencyjne fimie na własnej stronie internetowej
    Date: Thu, 26 Jun 2003 17:20:03 +0200

    Witam

    Jestem tutaj o raz kolejny. Sprawdziłem trochę w poprzednch wiadomościach,
    ale nie znalazłem nic na interesujący mnie temat.

    Otóż mianowicie firma konkurencyjna do naszej umieściła w znacznikach oraz
    tytule swojej strony internetowej nazwy prawie wszystkich firm z branży,
    ich dealerów jka również podstawowe hasła branżowe. Widzę to wyraźnie
    przeglądając w Internet Explorerze ich stronę. Wystarczy wybrać w menu Widok
    Źródło.

    Efekt jest taki, że jak ktoś wpisze nazwę np. naszej firmy w przeszukiwarce
    wyskakuje mu również strona naszej kochanej konkurencji. Czy jest to
    wyraźnie zbronione w prawie? Czy moźna to podciągnąć pod czyn nieuczciwej
    konkurencji?

    pozdrawiam

    jerzy