  • 1. Data: 2002-08-21 15:51:00
    Temat: Jak to jest ze spadkiem
    Od: "Castrol" <j...@p...onet.pl.wywalto>

    Sprawa wyglada tak.

    Moj dziadek umarl nie zostawiajac testamentu.
    Komu przysluguje w tym wypadku spadek jesli moj ojciec (syn dziadka) umarl
    jeszcze przed jego smiercia.

    Z gory dziekuje za pomoc.

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 2. Data: 2002-08-21 16:05:49
    Temat: Re: Jak to jest ze spadkiem
    Od: "Wojciech Drewniak" <w...@i...pl>

    W miejsce twego ojca wchodzą jego dzieci /tj. ty i rodzeństwo/ w częściach
    równych
    WD

  • 3. Data: 2002-08-21 16:47:14
    Od: "Castrol" <j...@p...onet.pl.wywalto>

    Użytkownik "Wojciech Drewniak" <w...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:ak0e19$os2$1@news.tpi.pl...
    > W miejsce twego ojca wchodzą jego dzieci /tj. ty i rodzeństwo/ w
    częściach
    > równych

    A malzonce mojego ojca nie nalezy sie nic???

  • 4. Data: 2002-08-21 17:36:06
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    > częściach
    >
    > A malzonce mojego ojca nie nalezy sie nic???

    Tak jak p. Wojtek powiedział - "w miejsce ojca", czyli na pół matka i
    rodzeństwo.

    pozdr.
    Jacek