  • 1. Data: 2002-11-20 12:07:15
    Temat: koniec alimentów?
    Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@d...pl>

    Z powodu rozwodu z mojej winy, moja ex po pewnym czasie zażądała alimentów
    na siebie, ponieważ dużo mniej zarabiała ode mnie (nauczycielka). Sąd
    przyznał jej alimenty w 2000 roku (ugoda).
    We wrześniu tego roku dostałem wypowiedzenie umowy o pracę, pod koniec
    listopada kończy się umowa. W związku z tym chciałbym nie płacić już
    alimentów.
    W jaki sposób to najprościej to załatwić: czy mogę poinformować byłą żonę o
    niemożności płacenia, czy też musi być to wyrok sądu? Może wystarczy jakieś
    zawiadomienie z dokumentami?

    ~~~~
    Jerzy
    ~~~~
    www.aspartamekills.com

  • 2. Data: 2002-11-20 17:35:24
    Temat: Odp: koniec alimentów?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Jerzy (Dusk) <d...@d...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:arftsk$no2$...@n...onet.pl...
    > W jaki sposób to najprościej to załatwić: czy mogę poinformować byłą żonę
    > niemożności płacenia, czy też musi być to wyrok sądu? Może wystarczy
    jakieś
    > zawiadomienie z dokumentami?

    należy wnieść pozew o uchylenie obowiązku alimentacyjnego,uzasadnić ,poprzeć
    dowodami

    Sandra