  • 1. Data: 2002-11-20 09:44:15
    Temat: Ubezpieczenie zdrowotne, umowa o dzielo.
    Od: SparkMan <y...@b...pl>

    Mam status bezrobotnego, ale bez prawa do zasilku. Jedynie mam ubezpieczenie
    zdrowotne.
    Na jak długo po osiagnieciu dochodu na podstawie umowy o dzielo traci sie
    status bezrobotnego a co za tym idzie ubezpieczenie zdrowotne?

    -----------------------
    SparkMan
    y...@b...pl
    -----------------------

  • 2. Data: 2002-11-20 10:30:30
    Temat: Re: Ubezpieczenie zdrowotne, umowa o dzielo.
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > Na jak długo po osiagnieciu dochodu na podstawie umowy o dzielo traci sie
    > status bezrobotnego a co za tym idzie ubezpieczenie zdrowotne?

    Witam,
    mialem identyczna sytuacje jak ty. zarejestrowalem sie jako bezrobotny tylko po
    to by miec ubezp. zdrowotne i bez prawa do zasilku. podczas kolejnej "wizyty
    obowiazkowej" w urzedzie przyznalem, ze w poprzednim miesiacu mialem dochod z
    umowy o dzielo. pani w okienku kazala mi sie natychmiast wyrejestrowac i
    poinformowala, ze moge sie ponownie zarejestrowac...tego samego dnia!! chociaz
    tlumaczylem ze to bez sensu bo umowa miala charakter jednorazowy okazalo sie ze
    takie sa przepisy...
    teraz ja pracuje na umowe o dzielo by nie placic zusu a ubezpieczenie zdrow mam
    przez zone, ktora sie zarejestrowala jako bezrobotna:))
    pozdr,
    kuba