  • 1. Data: 2002-11-20 12:11:53
    Temat: Wypowiedzenie a L4
    Od: "Michał" <kridel@USUN_TO.bigfoot.com>

    Pracownik wypowiedział umowę o pracę na czas nieokreślony z zachowaniem 3
    miesiecznego okresu wypowiedzenia tj. do 30-11-2002. Od 01-11-2002 rozpoczął
    L4 - do nadal. Czy 1-12-2002 przestanie mnie obchodzić jego zwolnienie i czy
    muszę kontynuować wypłatę WH?

    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2002-11-20 12:33:18
    Temat: Re: Wypowiedzenie a L4
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Michał napisał:
> [...]
    > L4 - do nadal. Czy 1-12-2002 przestanie mnie obchodzić jego zwolnienie i czy
    Jeżeli rozchorował sie w trakcie wypowiedzenia, to po upływie okresu
    wypowiedzenia zasiłek chorobowy (już nie wynagrodzenie) wypłaca mu ZUS
    osobiści - ty mu nic nie jestes winien.
    Nie jestem tylko pewna czy ty musisz jego papiery (w tym zwolnienia)
    przesłac do ZUSu czy pracownik musi sam je wziąć w łapkę i iśc sie o
    zasiłek upomnieć.

    Generalnie od dnia 31.12.2002 facet u Ciebie nie pracuje, no chyba że do
    tego czasu zajdzie w ciążę :-))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-11-20 12:37:42
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Maddy napisał:

    > Generalnie od dnia 31.12.2002 facet u Ciebie nie pracuje, no chyba że do
    > tego czasu zajdzie w ciążę :-))

    Co mi się z tymi datami... od 01.12.2002 miało byc :-))

    MAddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2002-11-20 12:52:31
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@c...pl>

    > Nie jestem tylko pewna czy ty musisz jego papiery (w tym zwolnienia)
    > przesłac do ZUSu czy pracownik musi sam je wziąć w łapkę i iśc sie o
    > zasiłek upomnieć.

    Kto je zaniesie, to chyba wszystko jedno (nie pamiętam), ale pracodawca musi
    dodatkowo wypełnić formularz (dawniej był to: ZUS Z-3), żeby ZUS wiedział,
    od jakiej podstawy ma zasiłek chorobowy wyliczyć.

    Pozdrawiam
    Kasia

  • 5. Data: 2002-11-20 14:35:54
    Od: "ewa" <e...@p...onet.pl>

    dalej jest z-3, wypelnia pracodawca, z orginalem zwolnienia wysyla do zus
    (jak jest dobrym pracodawca) albo przesyla pracownikowi z pisemkiem, ze od
    dnia zakonczenia pracy 01-12-2002 swiadczenie za okres choroby wyplaca zus.
    musi tez miec swiadectwo pracy.

    --
    ewa