  • 1. Data: 2002-11-20 11:27:04
    Temat: Prosze o pomoc...
    Od: "Monisia_" <g...@w...pl>

    Witam,
    Pisalam juz na ta grupe, ale moze zaglebie sie w szegoly, bo na suche
    pytania, brak reakcji.
    Wyszlam za maz za kzywoprzysiezce, w dniu 10 sierpnia br. 1. listopada maz
    zostal zatrzymany, okazalo sie ze byl przez ponad rok poszukiwany listem
    gonczym.
    Jakby tego bylo malo okazalo sie, ze 4 listopada byl umowiony, na radke na
    ktorej sie nie pojawil... kobieta wyslala smsa i kilka razy dzwonila.
    Okazalo sie, ze mieli romans od 21 czerwca br.
    Na poswiadczenie, posiadam:
    - bilingi telefoniczne meza
    - smsy od tej kobiety + jej adres domowy i do pracy (nie znam jedynie
    nazwiska)
    Okazalo sie takze, ze maz posiada bardzo wiele dlugow.
    Czy Sad Uzna moje dowody za wystarczajace?
    Czy moge sie zwrocic o unieważnienie malzenstwa?
    Sprawa jest bardzo pina, bo obawiam sie co bedzie jesli na rozprawie go
    wypuszcza w dniu 12 grudnia?
    Niestety zdazylam juz jego zamelidowac u siebie, czy moge sie starac o
    eksmisje?
    Prosze o pomoc.

    M.

  • 2. Data: 2002-11-20 11:31:23
    Temat: Re: Prosze o pomoc...
    Od: "General Konkretny NTGeneral" <k...@k...pl>

    "Monisia_" <g...@w...pl> wrote in message

    Monisia no co Ty nie wyglupiaj sie;) jak nazywa sie rozdrobniony wegiel?:)
    badz jaka jest forma slowa "miec" w czasie przeszlym trzeciej osoby rodzaju
    meskiego?:)

  • 3. Data: 2002-11-20 21:41:56
    Temat: Odp: Prosze o pomoc...
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Monisia_ <g...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:arfr8p$e2a$...@n...gazeta.pl...
    > Witam,
    > Pisalam juz na ta grupe, ale moze zaglebie sie w szegoly, bo na suche
    > pytania, brak reakcji.

    hm jakie pytania?

    > Wyszlam za maz za kzywoprzysiezce, w dniu 10 sierpnia br. 1. listopada maz
    > zostal zatrzymany, okazalo sie ze byl przez ponad rok poszukiwany listem
    > gonczym.

    to nie jest podst.do unieważnienia związku można wnieść pozew o rozwód

> [...]
    > ktorej sie nie pojawil... kobieta wyslala smsa i kilka razy dzwonila.
    > Okazalo sie, ze mieli romans od 21 czerwca br.

    powyższe dowody można doł. do pozwu

    jej adres domowy i do pracy (nie znam jedynie
    > nazwiska)

    a tu uważałabym by nie pozwano mnie o zniesławienie ...to mąż jest pozwany a
    nie kobieta ,której wszystko jedno czy jest żonaty czy nie

    > Okazalo sie takze, ze maz posiada bardzo wiele dlugow.

    można wnieść o zniesienie wspólności majątkowej z datą wsteczną i dobrze
    uzasadnić oczywiście dowody na poparcie

    > Czy Sad Uzna moje dowody za wystarczajace?

    raczej tak jeśli chodzi o rozwód natomiast w zniesieniu ? tu odgrywa role
    kilka czynników, kiedy powstały? , na jaki cel ? itp.

    > Czy moge sie zwrocic o unieważnienie malzenstwa?

    art.15 k.r.o

    > Sprawa jest bardzo pina, bo obawiam sie co bedzie jesli na rozprawie go
    > wypuszcza w dniu 12 grudnia?

    myślisz,że sąd to piekarnia gdzie się wypieka przez noc bułeczki?

    > Niestety zdazylam juz jego zamelidowac u siebie,

    komentarz zbyteczny...

    czy moge sie starac o
    > eksmisje?

    tak w pozwie o rozwód w pkt. należy wnieść swoje żądania ,w uzasadnieniu
    rozwinąć ,doł.dowody ,napisać w 3 egz.pozew ,2 egz. dla sądu ...

    Sandra

  • 4. Data: 2002-11-21 08:53:10
    Od: "Monisia_" <g...@w...pl>

    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał: