  • 1. Data: 2004-12-30 13:33:32
    Temat: koncesje, licencje a wpis do działalności gospodar
    Od: grant<1...@1...lp>

    Czy mogę wpisać do zakresu działalności jakąś działalność na którą
    nie mam koncesji/licencji i ktorej teoretycznie nie będę wykonywał w
    najbliższym czasie. Chodzi o to że jak wiadomo od nowego roku
    trzeba zaktualizować wpisy do dz.gosp zgodnie z aktualną PKD. Tyle
    że tam jest tyle grup, podgrup, podklas że dużo było by pisać. Ja
    wpisałem kilka całych działów, ale jak wiadomo są tam różne
    działalności które wymagają zezwolenia. Więc, czy mogę mieć wpis
    dzialalności na którą trzeba mieć takie zezwolenie, nie posiadając
    takiego zezwolenia ale i nie wykonujac tej działalności?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-12-30 14:51:09
    Od: "Wojciech Reszkowski" <a...@i...pl>

> [...]
    > dzialalności na którą trzeba mieć takie zezwolenie, nie posiadając
    > takiego zezwolenia ale i nie wykonujac tej działalności?

    Tylko czy można wpisać całą klase?
    Ogólnie można wpisać co się chce, tylko robić można tylko to
    co jest wpisane. Znaczy jeśli robi się coś innego to trzeba to
    dopisac, a można robić wpisy 2 tygodnie wstecz.

  • 3. Data: 2004-12-31 12:11:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Wojciech Reszkowski" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Tylko czy można wpisać całą klase?
    > Ogólnie można wpisać co się chce, tylko robić można tylko to
    > co jest wpisane. Znaczy jeśli robi się coś innego to trzeba to
    > dopisac, a można robić wpisy 2 tygodnie wstecz.

    Myślę, ze pytający miał na względzie fakt, ze te zmiany nie są darmowe.