    From: "news.atman.pl" <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: komu udostepniac dane osobowe
    Date: Wed, 29 Jun 2005 11:01:25 +0200

    Witam,

    dzisiaj mialem bardzo nieprzyjmena przygode w autobusie ZKM. W trakcie
    kontroli okazalo sie, ze jade na bilecie ulgowym, natomiast moja
    legitymacja nie ma aktualnej pieczatki (ale to nie jest maritum tej
    sprawy). Wiem od znajomych, ze to nie problem bo aktualizuje sie
    legitymacje w dziekanacie i wazny dokument przedstawia sie w BOK ZKM
    placac jakies 5 - 10 zl.

    Pomijam kwestie, ze kontroler byl nieuprzejmy itp itd.

    Na koniec mojej rozmowy z kontrolerem poprosilem go o podanie swoich
    danych osobowych (Imie i nazwisko oraz numer legitymacji). Niestety ow
    gentelman odmowil mi podania tych danych.
    Zastanawiam sie teraz nad tym, komu musze podawac swoje dane osobowe
    (imie, naziwsko, adres ?) i czy osoba ktore spisuje te dane nie powinna
    zrewanzowac sie przynajmniej imieniem i nazwiskiem? Nawet policja jak
    zatrzymuje do kontroli przedstawia sie (wiec dlaczego nie kontrolerzy
    ??). Pomijam tez fakt, ze moj adres i dane osobowe kontroler zapisal
    sobie w notatniczku nie, na blankiecie.
    Do kogo moglbym sie zwrocic z wyjasnieniem powyzszych watpliwosci?

    Pozdrawiam & dziekuje za pomoc,
    Hond4