  • 1. Data: 2002-03-15 15:51:10
    Temat: Re: komputer w nowej firmie
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Fri, 15 Mar 2002, Smart Group wrote:

    > Mam takie pytanie - czy zakladajac dzialalnosc gospodarcza w ktorej miedzy
    > innymi bede wykorzystywac komputer z dostepem do internetu - musze miec
    > dokumenty potwierdzajace zakup tego komputera? i tych podstawowych programow

    Nie musisz, chociaż oczywiście jest do dla ciebie wygodniejsze z uwagi na
    możliwość amortyzacji komputera = dodatkowy koszt (lub nie, zależnie od
    tego czy planujesz być dochodowa czy nie :)

    Żeby mieć już tak naprawdę czyste sumienie, powinnaś sporządzić na
    początku działalności spis z natury tego z czym zaczynasz - z zaznaczeniem
    jego elementów jako wyposażenia jeśli wartość składnika przedsiębiorstwa
    wynosi 1500-3500 zł, środków trwałych jeśli > 3500 zł.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 2. Data: 2002-03-15 18:37:11
    Temat: komputer w nowej firmie
    Od: "Smart Group" <s...@w...pl>

    Dzien dobry!
[...]
    ( windows, word, exel)? Komputer mialam juz duzo wczesniej.... i nawet nie
    mam zadnych dokumentow dot . zakupu - kupilam od znajomego... Jakie jest
    wyjscie z tej sytuacji? Jestem bardzo zaniepokojona, gdyz na zakup nowego
    ( juz na firme) nie moge sobie pozwolic... mam tyle innych kosztow... a
    przychody beda dopiero za jakis kwartal :-((( prosze o porade jak to
    rowiazac?
    pozdrawiam
    Basia