  • 1. Data: 2002-03-15 15:20:19
    Temat: egzekucja komornicza
    Od: "dans" <d...@k...net.pl>

    Nie wiem czy w dobrym miejscu pytam, ale sprobuje...

    ile wynosza koszty egzekucji komorniczej w przypadku gdy firma ktora
    windykuje
    moja naleznosc nic nie wyciagnie od dluznika?

    z gory wielkie dzieki
    dans

  • 2. Data: 2002-03-17 17:00:29
    Temat: Re: egzekucja komornicza
    Od: "Cinek" <m...@h...pl>

    --

    Użytkownik dans <d...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a6t3em$7rm$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > windykuje
    > moja naleznosc nic nie wyciagnie od dluznika?

    egzekucji! ale nie musisz mu nic dawać i to jego problem czy uda mu się coś
    wyegzekwować.

    Pozdrawiam.
    Marcin.

  • 3. Data: 2002-03-17 17:22:54
    Od: "Buker" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Cinek" <m...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > napisał:a6t3em$7rm$...@n...tpi.pl...

    > egzekucji! ale nie musisz mu nic dawać i to jego problem czy uda mu się

    Nie do końca się zgodzę. Komornik może przed wszczęciem egzekucji wezwać
    do uiszczenia części opłat. Szczegóły w art. 45 i następne Ustawyz dnia 29
    sierpnia 1997 r. o komornikach sądowych i egzekucji. W przypadku
    wyegzekwowania kwoty od dłużnika nie ma problemu - pieniądze ( w tym
    wspomniana opłata) zostają
    odzyskane. W przypadku bezskutecznej egzekucji lub wyegzekwowania zbyt małej
    kwoty odzyskamy jedynie połowę wpłaconej "zaliczki". Z mego doświadczenia
    wynika, że komornik nie kiwnie palcem zanim nie weźmie owej zaliczki, a czy
    zrobi coś potem, czy też zadowoli się połową zaliczki to zależy....
    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2002-03-17 18:04:22
    Od: "Cinek" <m...@h...pl>

    --

    Użytkownik Buker <n...@d...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a72jca$l3e$...@n...tpi.pl...

> [...]
    czy
    > zrobi coś potem, czy też zadowoli się połową zaliczki to zależy....

    chdziło w pytaniu.

    Pozdrawiam.
    Marcin.

  • 5. Data: 2002-03-17 18:08:01
    Od: "Cinek" <m...@h...pl>

    --

> [...]
    czy
    > zrobi coś potem, czy też zadowoli się połową zaliczki to zależy....

    wierzyciela. Za pomyłkę przepraszam i dziękuję Bukerowi za uwagę!

    Pozdrawiam.
    Marcin.