  • 1. Data: 2003-10-23 08:51:40
    Temat: nowa praca
    Od: mikuch <mikuch@[nospam]poczta.onet.pl>

    cze

    obecnie jestem na wypowiedzeniu (do końca października), dostałem
    propozycję pracy, którą miał bym zacząć 27 października, czy nową umowę
    o pracę mogę podpisać już od 27 października czy dopiero od 1 listopada
    i przez te kilka dni na krzyż pracować "na czarno"?

    --
    mikuch
    gg55100

  • 2. Data: 2003-10-23 09:29:12
    Temat: Re: nowa praca
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

> [...]
    > o pracę mogę podpisać już od 27 października czy dopiero od 1 listopada
    > i przez te kilka dni na krzyż pracować "na czarno"?

    Dlaczego na czarno? Jesli podjecie pracy w trakcie trwania poprzedniego
    zatrudnienia nie narazi pracodawcy na szkode i jesli nie jestes objety
    zakazem konkurencji (ma to znaczenie przy zalozeniu ze nowa praca ma
    charakter konkurencyjny w stosunku do porzedniej) to mozesz sobie pracowac u
    dawnego i rownoczesnie u nowego pracodawcy, jesli tylko wyrobisz czasowo.
    Mozesz rowniez zawrzec umowe 27.10 a jako date rozpoczecia swiadczenia pracy
    okreslic 1.11.

    Dan