  • 1. Data: 2003-10-23 09:16:12
    Temat: Samochod uszkodzony na dziurze w drodze
    Od: hawk<h...@t...pl>

    co mam robic w takim wypadku???
    droga nie jest droga glowna lecz poboczna.
    czy nalezy mi sie odszkodowanie jesli tak to od kogo ???
    za wszelkie sugestie bede wdzieczny
    pozdrawiam
    hawk

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-10-23 10:37:03
    Temat: Re: Samochod uszkodzony na dziurze w drodze
    Od: "Dorcia" <d...@s...onet.pl>

    Użytkownik "hawk" <> napisał w wiadomości

    > droga nie jest droga glowna lecz poboczna.
    > czy nalezy mi sie odszkodowanie jesli tak to od kogo ???

    Teoretycznie można się pokusić o takie odszkodowanie , prawdopodobnie od
    gminy lub zarządu dróg , ale nie wiem czy podlegają pod to również drogi
    poboczne ?

    Pozdrawiam !

  • 3. Data: 2003-10-23 18:06:11
    Od: "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl>

    Użytkownik "hawk" <h...@t...pl> napisał w wiadomości
    > co mam robic w takim wypadku???
    > droga nie jest droga glowna lecz poboczna.
    > czy nalezy mi sie odszkodowanie jesli tak to od kogo ???
> [...]

    kazda droga ma swojego wlasciciela i teoretycznie na kazdej drodze w czasie
    uszkodzenia mozesz starac sie o odszkodowanie, ale...

    w zadnym wypadku nie mozesz po uszkodzeniu odjechac, ani dac sie odcholowac
    czy odwiezc na lawecie, musisz wezwac policje, oni musza spisac protokol, ze
    uszkodzenie bylo wynikiem kipskiej nawierzchniitd, jesli teo nie bedziesz
    mial, to chociazbys samochod uszkodzil na autostradzie czy w centrum miasta
    to nic nie wskorasz