  • 1. Data: 2003-06-30 19:37:57
    Temat: komornik - terrorysta
    Od: "Jola" <b...@w...pl>

    Witajcie.

    Mam taki oto problem.
    Komornik przeprowadził egzekucję - zabrał (fizycznie)
    kasę fiskalną.
    Czy miał prawo to zrobić? Przecie to narzędzie mojej
    pracy niezbędne do jej wykonywania.
    Mam zamiar wnieść skargę na czynności komornika,
    ale jak sądzicie - jakie mam szanse?

    Ja zadnych długów nie narobiłam, być może dotyczą
    one właściciela lokalu, od którego lakal podnajmuję.

    Terrorysta po prostu przyszedł i zabrał twierdząc, że
    to co w podnajmowanym lokalu się znajduje może być
    przedmiotem egzekucji.
    Może i jest tak jak powiedział - tylko jak mam się teraz
    rozliczyć z Urzedem Skarbowym.
    Koniec miesiąca - muszę zrobić raport fiskalny (miesięczny)
    no i wypełnić deklarację VAT.

    Ktoś co doradzi ? podpowie ?
    pozdrawiam Jolka

  • 2. Data: 2003-07-01 00:26:47
    Temat: Re: komornik - terrorysta
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>

    [...]

> [...]
    > rozliczyć z Urzedem Skarbowym.
    > Koniec miesiąca - muszę zrobić raport fiskalny (miesięczny)

    A moze to nie byl komornik ? :-)
    Zloz na policji doniesienie o kradziezy kasy fiskalnej !
    Skoro kasa byla twoja a ty nie mialas zadnych dlugow to to po prostu byla
    kradziez !

    TB

  • 3. Data: 2003-07-01 10:10:57
    Od: "Keruj" <k...@t...pl>

    > A moze to nie byl komornik ? :-)
    > Zloz na policji doniesienie o kradziezy kasy fiskalnej !
    > Skoro kasa byla twoja a ty nie mialas zadnych dlugow to to po prostu byla
    > kradziez !

    Ogolnie:

    Jezeli dlugi ma wlasciciel lokalu to komornik mogl domniemac ze towar
    znajdujacy sie w jego lokalu nalezy do niego ... nalezy wtedy okazac
    komornikowi dowod zakupu kasy iz jest to twoja wlasnosc lub zlozyc powodztwo
    przeciwegzekucyjne iz zajeta ruchomosc nie jest wlasnoscia osoby ktora ma
    dlugi.

    Uwaga na ktorki termin !!!!!!!!!!!!

    Keruj

  • 4. Data: 2003-07-01 12:42:14
    Od: o...@t...pl

    > Komornik przeprowadził egzekucję

    Prawie wszystkie egzekucje komornicze w świetle prawa RP są przestępstwami np.
    rozbojami !!!

    Tylko co z tego...

    Skoro przestępstwami są wszystkie zatrzymania policyjne, areszty prokuratorskie
    i wyroki sądowe pozbawienia wolniości...

    Organy władzy RP stoją na straży bezprawia...

    Nie jest to nowość w historii europuy środkowo-wschodniej - ale wielu udaje się
    przeżyć czego życzę !

    W sprawie kasy napisz do urzedu skarbowego, wskazując komornika jako osobę
    ograniczającą wykonywanie obowiązków podatkowych w związku z tym popełniającego
    przestępstwo karno-skarbowe.