  • 1. Data: 2003-04-22 18:48:04
    Temat: komornik sądowy - procedura
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    Jaka jest procedura po złożeniu wniosku o egzekucję u komornika sądowego, bo
    złozyłem taki wniosek (stałem u komornika w kolejce tak około 5 godzin zanim
    się zapłapałem) jakiś miesiąc temu i do tej pory nic nie otrzymałem żadnego
    pisma określającego jaką opłatę mam wnieść, itd.
    Jak ktoś ma doświadczenie w tych sprawach to prosił bym o jakieś informacje.

    Pozdrowienia
    Galis

  • 2. Data: 2003-04-23 10:17:54
    Temat: Odp: komornik sądowy - procedura
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik Galis <g...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b842rh$q72$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
    żadnego
    > pisma określającego jaką opłatę mam wnieść, itd.

    Moze zly adres podales?

    Skalda sie "wniosek o wszczecie egzekucji" ze wszystkimi danymi, oplacasz
    wpis ( oplate ) stala, zalezna od dochodzonej kwoty - powyzej 10 000, jest
    to 200 zlotych, ponizej pewnie ok 150 ( nie wiem, nie bawie sie w detal he
    he he ), dostarczasz oczywiscie oryginal tytulu wykonawczego ( wyroku lub
    czegos innego z 777 kpc zaopatrzonego w klauzule wykonalnosci ) no i
    czekasz. Powinienes oczywiscie od razu dowiedziec sie o numer ( sygnature)
    prowadzonej sprawy i dowiadywac sie regularnie, co sie dzieje. Panskie oko
    konia tuczy. Nie mozesz zadzwonic i sie dowiedziec?

    Depi.

  • 3. Data: 2003-04-23 11:32:04
    Temat: Re: komornik sądowy - procedura
    Od: "g." <g...@w...pl>

> [...]
    > to 200 zlotych, ponizej pewnie ok 150 ( nie wiem, nie bawie sie w detal he

    "WYROK TRYBUNAŁU KONSTYTUCYJNEGO
    z dnia 24 lutego 2003 r.
    sygn. akt K 28/02
    (Dz. U. Nr 41, poz. 361)
    Trybunał Konstytucyjny w składzie:
    /ble, ble../
    orzeka:
    Art. 45 ust. 5 i 7 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o komornikach sądowych i
    egzekucji (Dz. U. Nr 133, poz. 882, z 1999
    r. Nr 110, poz. 1255, z 2000 r. Nr 48, poz. 554 oraz z 2001 r. Nr 98, poz. 1069 i
    1070 i Nr 130, poz. 1452) jest
    niezgodny z art. 2 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej, a ust. 5 ponadto z art. 45
    ust. 1 Konstytucji."

    pzdr
    g.

  • 4. Data: 2003-04-23 11:59:19
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    g. wrote:

> [...]
    > 1070 i Nr 130, poz. 1452) jest niezgodny z art. 2 Konstytucji
    > Rzeczypospolitej Polskiej, a ust. 5 ponadto z art. 45 ust. 1

    dzięki, wszystko jasne

    Pozdrowienia
    galis

  • 5. Data: 2003-04-23 12:32:30
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik g. <g...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b85tq7$50q$...@a...news.tpi.pl...

    > "WYROK TRYBUNAŁU KONSTYTUCYJNEGO
    > z dnia 24 lutego 2003 r.

    [ciach]

    Coz - wypada mi jedynie uderzyc sie w piersi. Na swoje usprawiedliwienie
    podam tylko, ze jescze 3 marca komornik wzywal mnie do wniesienia rzeczonej
    czesci oplaty stosunkowej i grozil zwrotem wniosku.

    Tak czy inaczej na pewno milo bedzie Panu Komornikowi, jak cos wplacisz i
    moze sie razniej zabierze do roboty ;-)

    Depi.

  • 6. Data: 2003-04-23 12:41:12
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

> [...]
    >
    > Tak czy inaczej na pewno milo bedzie Panu Komornikowi, jak cos
    > wplacisz i moze sie razniej zabierze do roboty ;-)

    Właśnie udało mi się dodzwonć do Komornika (sukces bo próbowałem już tak ze
    dwadzeiścia razy i nigdy nikt nie odbierał) i miła Pani powiedziła, że nic
    nie muszę teraz płacić.

    Pozdrawiam
    Galis

  • 7. Data: 2003-04-24 17:22:13
    Temat: Re: Odp: komornik sądowy - procedura
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Marcin Olender" <d...@g...pl> naskrobał/a w

    > Coz - wypada mi jedynie uderzyc sie w piersi. Na swoje
    > usprawiedliwienie podam tylko, ze jescze 3 marca komornik wzywal
    > mnie do wniesienia rzeczonej czesci oplaty stosunkowej

    Bo te wyrok wszedł w życie dopiero 10 marca.
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Niech jasna strona Mocy sie od nas odczepi!