  • 1. Data: 2003-04-22 18:37:01
    Temat: Zdjecia
    Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl>

    Robilem ostatnio zdjecia u fotografa (takie zwykle do papierow), za
    pierwsze cztery wzial 12 zl, za kolejne bral po 10 zl. Chcialem wziasc
    negatyw ale pani stwierdzila ze mi nie da, bo oni maja archiwum, i ze jak
    chce odbitki to do nich. Mam w domu skaner wiec zeskanowalbym, obrobil
    troszke i moglbym pozniej wykorzystac, a oni mi robia problemy. Czy
    fotograf moze cos takiego zrobic??? Przeciez zaplacilem nawet za klisze na
    ktorej jest to zdjecie (to te 2 zl gratis, bo chyba nie za "talent"
    fotografa). Na drugi raz zrobie zdjecia swoja cyfrowka...
    Jak to jest z tymi zdjeciami??

    --
    Wise Man
    Nie ponosze odpowiedzialnosci

  • 2. Data: 2003-04-23 07:29:28
    Temat: Re: Zdjecia
    Od: "mayky" <m...@c...com.pl>

> [...]
    > ktorej jest to zdjecie (to te 2 zl gratis, bo chyba nie za "talent"
    > fotografa). Na drugi raz zrobie zdjecia swoja cyfrowka...

    Co zamowiles u fotografa podczas sesji zdjeciowej
    negatywy czy owe 4 odbitki ?????
    Mniemam ze odbitki wiec je otrzymales....
    Zaplaciles za odbitki nie za klicze i oczywiscie
    za talent fotografa , pomijajc juz tyo ile kasy wlozyl
    w studio, itd itd itd

    MAYKY

    --
    z a p r a s z a m d o m o j e j g a l er i i

    www.mayky.net

    d z i e k u j e z a o d w i e d z e n i e

  • 3. Data: 2003-04-23 10:23:13
    Temat: Odp: Zdjecia
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik mayky <m...@c...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b85fcm$8rv$...@d...ceti.com.pl...

    > Co zamowiles u fotografa podczas sesji zdjeciowej
    > negatywy czy owe 4 odbitki ?????
    > Mniemam ze odbitki wiec je otrzymales....

    Ano tak jest - chyba, ze strony sie inaczej umowily.

    > --
    > z a p r a s z a m d o m o j e j g a l er i i
    >
    > www.mayky.net
    >
    > d z i e k u j e z a o d w i e d z e n i e

    Baaaardzo fajne zdjecia robisz kolego! Gratuluje!

    Depi.

  • 4. Data: 2003-04-23 11:03:44
    Od: "mayky" <m...@c...com.pl>

    > Ano tak jest - chyba, ze strony sie inaczej umowily.

    tego nie wiemy ...

    Dodam jeszcze ze jak znam zaklady foto
    ( od razu uprzedzam pytanie , sam nie mam zakladu :) )
    to za dodatkowa oplata odsprzedaja Ci negatywy
    bedzie to kilkukrotna kwota jednej odbitki.....
    Bayer z archiwum to tylko na odczepke....

    > Baaaardzo fajne zdjecia robisz kolego! Gratuluje!
    ]
    dziekuje

    MAYKY

  • 5. Data: 2003-04-23 11:14:20
    Od: "diodka" <d...@e...pl>

    ale zeskanowac to mozna i zdjecie i nawet ladniej wyjdzie ;)))

  • 6. Data: 2003-04-23 12:34:20
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik diodka <d...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b85svr$u1f$...@z...man.szczecin.pl...
    > ale zeskanowac to mozna i zdjecie i nawet ladniej wyjdzie ;)))

    Nie mozna. A wlasciwie mozna, ale tylko na wlasny uzytek ( dozwolony ) :-)

    Depi.

  • 7. Data: 2003-04-23 12:45:35
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    On 2003-04-22 20:37, WiseMan wrote :
> [...]
    > ktorej jest to zdjecie (to te 2 zl gratis, bo chyba nie za "talent"
    > fotografa). Na drugi raz zrobie zdjecia swoja cyfrowka...

    Pewnie moze, a na przyszlosc idz do innego fotografa (mi zawsze dawali
    klisze)...

    --
    Szwejk
    "Like a madman laughing in the rain"

  • 8. Data: 2003-04-24 10:17:24
    Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl>

    > Pewnie moze, a na przyszlosc idz do innego fotografa (mi zawsze dawali
    > klisze)...

    Mi tez dawali, a teraz poszedlem do jakiegos niby dobrego i sie okazalo, ze
    ja lepsze zdjecia robie na spiaca no i jeszcze ten negatyw. Na drugi raz
    sam sobie bede robil :))
    Ciekawe co by fotograf uczynil jak bym zrobil sobie cyfrowka, obrobil w
    photoshopie zlozyl na jednej fotce 4 zdjecia, zaniosl plytke i by mi
    wydrukowal za 80 gr 4 zdjecia :)

  • 9. Data: 2003-04-24 13:31:55
    Temat: Re: Odp: Zdjecia
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Marcin Olender" <d...@g...pl> niebacznie popelnil

    > Nie mozna. A wlasciwie mozna, ale tylko na wlasny uzytek
    > (dozwolony ) :-)
    A czy zdjęcie legitymacyjne/paszportowe jest dziełem? (wg PA)
    Łomatko! Dojdzie do tego że szewc zacznie mnie ścigać za
    naruszenie integralności dzieła, gdy za następnym przyklejeniem
    zelówki zacznę radzić sobie sam przy pomocy SuperGlue/Kropelki.
    Może ktoś zapodać na grupę (c&p) cechy dzieła z prawa autorskiego?

    --
    pozdro
    poreba

  • 10. Data: 2003-04-24 16:23:27
    Temat: Re: Zdjecia (OT)
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    On 2003-04-24 12:17, WiseMan wrote :
    > Mi tez dawali, a teraz poszedlem do jakiegos niby dobrego i sie okazalo, ze
    > ja lepsze zdjecia robie na spiaca no i jeszcze ten negatyw. Na drugi raz
    > sam sobie bede robil :))

    A tak swoja droga, to czemu wszystkim tak zalezy, zeby miec "ladne"
    zdjecia w dokumentach? Rozumiem, takie zdjecie, ktore sie daje mamie,
    babci, narzeczonej, ale policjantowi czy funkcjonariuszowi Sluzby
    Granicznej?...