  • 1. Data: 2006-04-19 15:24:26
    Temat: komornik przyslal decyzje o umorzeniu postepowania
    Od: akanid <a...@w...pl.bezspamu>

    witam

    wczoraj otrzymalem od komornika decyzje o tym ze umorzyl postepowanie
    wobec mojego wierzyciela. dokleili karte do wyroku ze postepowanie
    umorzone pieczeciami podbili i dali decyzje. jaki jest tok postepowania
    zeby wznowic odzyskiwanie dlugu przez komornika? czy nalezy zlozyc
    wniosek jeszcze raz i jeszcze raz zaplacic? czy wyrok zalaczyc ten sam
    do ktorego jest doklejone umorzenie czy postarac sie o nowy wyrok? cz
    moze trzeba od nowa sprawe zakladac?

    jeszcze jedno czy takiego dluznika co mnie olewa moge podac do
    prokuratury jako wyludzenie? czy toma sens i z czym sie lioczyc przy
    takim dzialaniu?

    pozdrawiam
    i z gory dziekuje za pomoc

    akanid

  • 2. Data: 2006-04-19 16:52:12
    Od: "andie" <e...@o...pl>

    Użytkownik "akanid" <a...@w...pl.bezspamu> napisał:

> [...]
    > wyrok zalaczyc ten sam do ktorego jest doklejone umorzenie czy
    > postarac sie o nowy wyrok? cz moze trzeba od nowa sprawe zakladac?

    Możesz złożyć kolejny wniosek egzekucyjny, załączając tytuł
    wykonawczy, który Ci zwrócił. Pytanie tylko, czy znasz inne źródła, z
    kórych komornik będzie mógł wykonac egzekucję, bo jeżeli nie, to z
    pewnością niebawem umorzy poraz kolejny, a dodatkowo może zarządać
    zaliczek na dojazdy, czy zapytania do odpowiedznich instytucji, co
    narazi Cię na koszty.

    pozdrawiam
    andie