  • 1. Data: 2005-06-13 18:41:06
    Temat: komornik a bledy ksiegowosci w sadzie
    Od: "Polar" <w...@p...onet.pl>

    Witam grupe i licze na pomoc

    Ma nastepujacy problem:
    - przegralem sprawe sadowa w sadzie grodzkim, a sedzina nakazala wplate
    760,- pln
    - wplate dokonalem w terminie
    - dzis przychodzi mi pismo ze w zwiazku z nie wplaceniem kwoty komornik
    wchodzi mi na pensje

    Co powinienem zrobic w takim wypadku. Uzerac sie z komornikiem który w
    pismie domaga sie jeszcse dodatkowej kary 190 PLN?
    Ile to moze potrwac?
    Czy on ma prawo wejsc mi na pensje jesli wlasnie wyslalem mu potwierdzenie
    przelewu z wyjasnieniem sytuacji?

    Prosze o pomoc bo strasznie sie zdenerwowalem....

    Pozdr
    Robert

  • 2. Data: 2005-06-13 18:55:59
    Temat: Re: komornik a bledy ksiegowosci w sadzie
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Polar wrote:

> [...]
    > Ile to moze potrwac?
    > Czy on ma prawo wejsc mi na pensje jesli wlasnie wyslalem mu potwierdzenie

    Zadzwon do komornika, telefon pewnie masz na pismie i wyjasnij, ze to
    juz dawno zaplacone i ze potwierdzenie juz wyslales do niego.

  • 3. Data: 2005-06-13 19:06:07
    Od: "Polar" <w...@p...onet.pl>

    dzięki

    mam nadzieje że to powinno wystarczyć
    wysłałem mu dziś oświadczenie + potwierdzenie płatności listempoleconym oraz
    faxem - nadgorliwość gorsza od faszyzmu :))