    From: "Mate0" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: kolizja drogowa - pare pytan
    Date: Mon, 12 May 2003 15:03:08 +0200

    Czesc

    Pare dni temu uczestniczylem w kolizji drogowej, w ktorej bylem
    poszkodowanym.
    Sprawca uciekl. Prawdopodobnie spisalem dobre numery rejestracyjne. Ale tego
    nie jestem pewien na 100% (mozliwe, ze jeden znak przekrecilem).
    Wezwalem policje, spisali protokol, sprawdzili czy nic nie pilem i itp.
    Porzegnalismy sie. Mam jeszcze dwoch swiadkow, ktorzy jechali za mna
    samochodem.

    Jakie czynnosci teraz powiniene podjac aby odzyskac pieniadze na naprawe
    samochodu.
    Calosc naprawy na oko nie powinno przekraczac tysiaca zlotych.

    Jak juz PZU wyceni szkody to czy dostane pieniadze na naprawe jesli Policja
    nie znajdzie osoby, ktora spowodowala wypadek?
    Teoretycznie jesli okaze sie, ze spisalem zle numery to czy wtedy trace
    szanse na odzyskanie jakichkolwiek pieniedzy?
    Czy sa jakies specjalne procedury, gdy sprawca zniknal?
    Czy PZU przyjmie wniosek o odszkodowanie jak nie podam sprawcy kolizji?

    Z gory dziekuej za wszelkie sugestie i odpowiedzi

    Mate0