  • 1. Data: 2003-07-28 19:14:19
    Temat: Re: kogo wpuscic do domu?
    Od: "mec.Michał" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Tomasz" <t...@k...lm.pl> napisał w wiadomości
    news:bg3d0u$dtv$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Chcialbym wiedziec czy mam obowiazek wpuscic do domu np. policjanta,
    > inkasenta, komornika, pracownika (telekom., energetyki), itp. Czy moze nie
    > musze albo oni musza miec nakaz. Moze ktos wie cos an ten temat lub wie
    > gdzie mozna na ten temat sie cos dowiedziec?

    Najlepiej zainstaluj wizjer i wpuszczaj po uważaniu.
    Nic nikt ci nie zrobi.

    Pozdrowienia
    Michał

  • 2. Data: 2003-07-29 06:39:23
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "mec.Michał" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Najlepiej zainstaluj wizjer i wpuszczaj po uważaniu.
    > Nic nikt ci nie zrobi.

    Ale wówczas mogą wyważyć drzwi a następnie przestawić czas tak jak Tomasz
    zrobił to w swoim kompie i powiedzieć że ich w tym czasie nie było;)

    Leszek

    GG 1631219
    "Ludzie, nie gryźcie się
    szkoda zębów"

  • 3. Data: 2003-07-29 10:30:32
    Temat: Odp: kogo wpuscic do domu?
    Od: "brett" <b...@i...pl>

    Chcialbym wiedziec czy mam obowiazek wpuscic do domu np.
    policjanta - jak przedstawi postanowienie prokuratora lub sędziego o
    rewizji, inaczej nie musisz,

    inkasenta - niekoniecznie, możesz sam odczytać licznik i n.p. telefonicznie
    poinformować zakład gazowniczy czy energetyczny, no chyba że w umowie z nimi
    zobowiązałeś się inaczej,

    komornika - tak, jak ma tytuł wykonawczy przeciwko tobie

    pracownika (telekom., energetyki) -nie musiz ich wpuszczać, zresztą tego
    typu pracownicy sami z siebie bez sensu nie chodzą, tylko wtedy, kiedy ty
    ich wezwiesz by n.p. podłączyli telefon

    BS