  • 1. Data: 2003-04-18 18:13:34
    Temat: kodeks cywilny - postępowanie upominawcze
    Od: "jugulator" <j...@i...pl>

    Witam,

    Czy nakaz zapłaty wydany przez sąd w postepowaniu upominawczym
    uprawomocni sie, pomimo nie doreczenia go do rak własnych?

    ----
    Tomasz

  • 2. Data: 2003-04-18 22:23:05
    Temat: Re: kodeks cywilny - postępowanie upominawcze
    Od: "walkiria" <w...@b...pl>

    "Jezeli doreczenie nakazu zaplaty jest niemozliwe, poniewaz miejsce pobytu
    pozwanego jest nieznane albo nie mozna mu doreczyc nakazu w kraju, sad z
    urzedu uchyla nakaz zaplaty, a przewodniczacy wyznacza rozprawe"

    Niedlugo mam z tego ezgamin - zycz mi powodzenia ;)

    Walkiria