  • 1. Data: 2003-04-18 16:13:16
    Temat: Pytanie
    Od: s...@p...onet.pl

    Witam

    Mam takie pytanko. Prababcia mojej Mamy pod przymusem musiala sprzedac
    kamienice w krakowie za psie pieniadze. Czy aktualnie moja Mama moze
    ubiegac sie o zwrot lub czesciowa rekompensate. Slyszalem ze jezeli ktos
    musial kiedys pod przymusem sprzedac jakas nieruchomosc ma prawo do zwrotu.
    Czy jest to prawda i jak dlugo trwa taka procedura .Pozdrawiam Bartek

  • 2. Data: 2003-04-18 22:11:09
    Temat: Re: Pytanie
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako Użytkownik zamieszkała pod adresem
    <s...@p...onet.pl>
    w artykule <news:6f99.0000014a.3ea0241b@newsgate.onet.pl> napisała w
    ten deseń:

> [...]
    > ktos musial kiedys pod przymusem sprzedac jakas nieruchomosc ma prawo
    > do zwrotu. Czy jest to prawda i jak dlugo trwa taka procedura

    Pod jakim przymusem? Wywłaszczona została? Przyszedł nabywca i pistolet
    przystawił jej do głowy? Kto od niej kupił, kiedy... grrrrrrrrrrrr

    a poza tym
    wesołych świąt
    Tatiana