  • 1. Data: 2002-01-26 11:12:25
    Temat: kodeks cywilny
    Od: "kern" <k...@k...net.pl>

    Witam,

    Bylem inicjatorem kontroli wewnetrznej
    w mojej firmie. Niestety nie uzyskalem dostepu
    do protokolu z kontroli.
    art. 300 k.p. pozwala odwolac sie do k.c.
    w sprawach nieuregulowanych w k.p.
    Prosze podpowiedziec ktory art k.c.
    jest wlasciwy w moim przypadku.
    Chodzi mi o oficjalny dostep do protokolu
    i mozliwosc ustosunkowania sie do
    wynikow kontroli.

    dziekuje

    kern

  • 2. Data: 2002-01-26 12:59:30
    Temat: Re: kodeks cywilny
    Od: <t...@p...onet.pl>

    "kern" <k...@k...net.pl> napisał(a):

> [...]
    > Prosze podpowiedziec ktory art k.c.
    > jest wlasciwy w moim przypadku.
    > Chodzi mi o oficjalny dostep do protokolu

    1. KC nie reguluje kwestii dostepu do protokołów pokontrolnych
    2. 300KP wcale nie daje możliwości czerpania w każdej nieuregulowanej w KP
    kwestii z rozwązań przyjętych w KC

    pozdrawiam
    thewind

  • 3. Data: 2002-01-26 14:49:09
    Od: "kern" <k...@k...net.pl>

    > 1. KC nie reguluje kwestii dostepu do protokołów pokontrolnych
    > 2. 300KP wcale nie daje możliwości czerpania w każdej nieuregulowanej w KP
    > kwestii z rozwązań przyjętych w KC

    Moj kolega mowil ze mozna sie powolac
    w tej kwestii na jakis przepis z k.c.
    lub p. adm. . Masz jakis pomysl.