  • 11. Data: 2011-02-25 11:10:53
    Temat: Re: kłamstwa w e-sądzie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-25 12:06, Olgierd pisze:

    > A to Era sama w sobie Cię pozwała, czy via jakiś windykator?

    Sama.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2011-02-25 11:11:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-25 11:59, Marek Dyjor pisze:

    > przecież go chyab nei rejestrowałeś? :)

    Rejestrowałem.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2011-02-25 11:19:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Liwiusz wrote:

    > Rejestrowałem.

    hm... zawarłeś umowę... :)

    tylko powstaje pytanie jak może w telefonie na kartę powstać należność która
    możan być widnykować skoro usługa powinna sie automatycznie blokwoac w
    chwili skończenia sie środków na koncie karty.

    I co by era zrobiła gdybyś sie nie zarejestrował :)

    teoretycznei jednak w przypadku błędu ich systemu taryfikacji i kontorli
    rozliczeń teleofnó na karte powstanie zaległości jest możliwe :)

  • 14. Data: 2011-02-25 11:37:56
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    > Rejestrowałem.

    Takie rzeczy tylko w Erze - sami się przecież tym chwalą.
    Jeśli wziąć pod uwagę, że kilkakrotnie kupiłem starter TakTak i po włożeniu
    karty do telefonu okazywało się, że numer jest aktywny, w abonamencie, od
    kilku lat, to nie ma się czemu dziwić. Raz taki starter kupiłem w ich
    sklepie internetowym.
    Stawiam na to, że Twój numer był wcześniej używany, z poprzednim (albo
    jeszcze wcześniejszym) właścicielem zerwano umowę wobec niepłacenia, po
    jakimś czasie nr trafił do TT, Ty się zarejestrowałeś i teraz jesteś winien
    za grzechy poprzedników.

    --
    Maciek.

  • 15. Data: 2011-02-25 12:06:33
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 25 Feb 2011 12:37:56 +0100, Maciek napisał(a):

> [...]
    > jeszcze wcześniejszym) właścicielem zerwano umowę wobec niepłacenia, po
    > jakimś czasie nr trafił do TT, Ty się zarejestrowałeś i teraz jesteś

    Jeszcze jest taka opcja, że sprzedano jakiś starter "na kartę ale z
    zobowiązaniem", bodajże nazywa się to-to Tak Tak Fon. Sam się spotkałem z
    podobnym przypadkiem, aczkolwiek konsekwencją nie była próba dochodzenia
    swojego przez Erę, lecz niemożność skorzystania z różnych usług
    przynależnych Tak-takowi.
    Dopiero po wyjaśnieniu tematu wyszło, że najpierw BOK musiał gdzieś tam
    przenieść tę kartę i dopiero było OK.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 16. Data: 2011-02-25 19:03:23
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    No pękam ze śmiechu ;-)))
    Czymś trzeba odwrócić uwagę od Tuska w Izraelu.

    -----

  • 17. Data: 2011-02-26 13:56:56
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    Art. 272 kk.

  • 18. Data: 2011-02-27 13:28:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.02.2011 11:08, Liwiusz pisze:

    > Pytam się, bo era pozwała mnie za nieistniejącą umowę. Albo ktoś się
    > pode mnie podszył (raczej to odrzucam),

    Dlaczego?

    > albo coś im się pomyliło w systemie (zakładam, że to to).

    W każdej wielkiej korporacji z definicji jest bałagan ;)