  • 1. Data: 2002-07-01 07:42:52
    Temat: kiosk w ogródku?
    Od: "Gerard" <g...@z...com.pl>

    Chciałbym założyć działalność gospodarczą i otworzyć mały sklepik na terenie
    swojej posiadłości.

    Mieszkam na wiosce i mam spory kawałek ziemi wokół domu. Jednak teren ten
    nie jest wpisany jako obszar przeznaczony na prowadzenie działalności
    gospodarczej.

    Mam więc pytanie, czy mogę wybudować sobie (lub postawić gotowy) na tym
    terenie ów kiosk, czy muszę najpierw zdobyć jakieś pozwolenia.

    Dodatkowo, czy na ustawienie takiego kiosku konieczne są jakieś projekty
    bydowlane lub elektryczne.

    Co jeszcze powinieniem w takiej sytuacji zrobić by nie popaść w konflikt z
    prawem - może założyć jeszcze dodatkowy licznik energii elektrycznej?

    Z góry dziękuję za poradę.

    Gerard