  • 1. Data: 2002-07-01 04:33:15
    Temat: Sprzedaż samochodu i PZU
    Od: ab <b...@i...wroc.pl>

    Podczas sprzedaży auta muszę przekazać kupującemu świstek z
    PZU (bo tu mam ubezpieczenie). Odtąd on jeździ na moją
    odpowiedzialność. W jakim momencie przestaję odpowiadać za
    ewentualne jego zdarzenia:
    -Gdy on się ubezpieczy,
    -Po np. miesiącu,
    -Gdy zgłoszę w PZU wyrejestrowanie sprzedanego auta,
    -Inne.

    I drugie: na jednym formularzu polisy mam razem OC+AC+NW.
    Czy kupujący korzysta w razie czegoś tylko z samego OC, czy
    ze wszystkiego?

  • 2. Data: 2002-07-01 08:02:21
    Temat: Re: Sprzedaż samochodu i PZU
    Od: "Daniel /Dan/ Sniegon" <d...@p...pl>

    Użytkownik "ab" <b...@i...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > -Gdy on się ubezpieczy,
    > -Po np. miesiącu,
    > -Gdy zgłoszę w PZU wyrejestrowanie sprzedanego auta,

    miesiac czasu - on w tym czasie musi ubezpieczyc samochodzik na swoj koszt a
    ty
    masz prawo do zwrotu z ubezpieczenia (minus oczywiscie ten miesiac).

    > I drugie: na jednym formularzu polisy mam razem OC+AC+NW.
    > Czy kupujący korzysta w razie czegoś tylko z samego OC, czy
    > ze wszystkiego?

    nie jestem pewny ale chodzi raczej tylko o OC.

    Pozdrawiam
    Dan