    From: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kawaler?/żonaty? jak to sprawdzić
    Date: Sat, 7 Feb 2009 20:47:58 +0100

    Dnia Sat, 7 Feb 2009 15:56:59 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nawet sprawdzenie w zbiorach ewidencyjnych
    > do których mają dostęp organa ścigania nie daje zawsze prawidłowej
    > odpowiedzi, albowiem ktoś mógł wstąpić w związek małżeński poza granicami
    > kraju i dokąd nie powiadomi o tym polskich organów, to w dokumentach będzie
    > figurował jako osoba stanu wolnego.

    No tak, ale jak legalnie dokonać takiego sprawdzenia ?

    Bo nielegalnie to opcji jest kilka, od zwykłej prośby na ładne oczy, przez
    korupcje, po detektywa, który zapewne ma jakiejś lewe dojście...

    Detektywi przykładowo posuwają się do różnych podstępów, aby figurant
    pokazał określony dokument. W tym przypadku przykładowo można nawiedzić
    figuranta z ofertą zakupu odkurzacza i z tekstem, że dla żonatych ileśtam
    rabatu, musi tylko pokazać do wglądu akt ślubu.
    Oczywiście warto mieć ten odkurzacz i dokonać transakcji.
    Wcześniej jednak warto przeszukać popularne portale społecznościowe i
    zobaczyć czy tam figuruje i co zeznaje i ewentualnie tę informację jakoś
    operacyjnie zweryfikować.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Koleje Mazowieckie galeria Bombardier http://foto,3mam.net