  • 31. Data: 2006-03-03 13:10:05
    Temat: Re: karta telewizyjna i abo
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <du96rm$i6s$1@news.onet.pl>, Michał "Kaczor" Niemczak wrote:

    >Poza tym w tymże artykule, który
    > przytoczyłem treść ustawy była ZACYTOWANA kursywą.

    Z jakiej ustawy pochodzi cytat poniżej?
    "Charakteru odbiornika nie mają: magnetofon, magnetowid i odtwarzacz
    CD lub DVD, pozwalające na odtworzenie nagranej wcześniej audycji lub
    filmu, a także telewizor nie podłączony trwale ani czasowo do żadnej
    instalacji umożliwiającej odbiór programu, pełniący rolę monitora lub
    wykorzystywany wyłącznie do celów produkcyjnych. Odbiornikiem
    radiofonicznym albo telewizyjnym jest: telewizor, radio, radio
    samochodowe, radiomagnetofon, wieża stereo z radiem. Charakteru
    odbiornika nie mają natomiast urządzenia wielofunkcyjne jak:
    komputery, telefony komórkowe itp., ponieważ ich głównym
    przeznaczeniem nie jest odbiór programów radiowych i telewizyjnych"

    Renata

  • 32. Data: 2006-03-03 13:18:13
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:slrne0gekp.70j.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn.
    waw.pl
    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> pisze:

    > Mówisz dobrze, szkoda, że nie stosujesz. Nie doczytałeś, że MB, na
    > którego post odpowiadałam, podał złą podstawę.
    Dziewczyno, dajże już spokój, nie kompromituj się tak kompletnie - spójrz na
    godziny wysłania postów! Ja pisałem _przed_ nim. A jeszcze do tego
    opóźnienia mirrorów...
    Dostałaś kompletną odpowiedź, z linkami i nawet nie przeczytałaś uważnie.
    Kupa śmiechu.
    Dla mnie EOT

    Jotte

  • 33. Data: 2006-03-03 15:02:46
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <du9fk3$2gs$1@news.dialog.net.pl>, Jotte wrote:
> [...]
    > Dziewczyno, dajże już spokój, nie kompromituj się tak kompletnie - spójrz na
    > godziny wysłania postów! Ja pisałem _przed_ nim.

    A co to ma do tego, komu odpowiadałam na post?

    Renata