    From: "Piotr" <p...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kancelaria prawna - prawnik dla firmy ?
    Date: Fri, 5 Apr 2002 08:46:38 +0200

    Musisz być przygotowany na kwotę min 3000 -5000 zł.
    plus za sprawy sądowe wszystko na fakturze 22% VAT
    Co do kancelarii te dobre "na mieście" nie konieczne są dobre w
    rzeczywistości znam wiele spraw prowadzonych przez dobre kancelarie -
    adwokatów radców prawnych z którymi ludzie mieli poważne problemy. Moja
    propozycja szukaj wmiare świeżego radcę prawnego - większa zanjomoaś
    przedmiotu spraw gospodarczych. Ok adwokaci wmiare młodzi też ale oni maja
    urzędówki - karne itp.
    Młodzi z uwagina to że dużo cztaja zapał do pracy no i nie zepsuci są przez
    pieniądze
    Piotr
    Użytkownik "hubert depesz lubaczewski" <d...@d...pl> napisał w
    wiadomości news:omej8a.sac.ln@neron2.mgc.pl...