    From: "Pussy" <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kanary i prosa o szyka odpowiedz
    Date: Tue, 20 Apr 2004 17:53:47 +0200

    Uzytkownik "AnTi" <a...@p...fm.no.spam> napisal w wiadomosci
    news:4085414c@news.vogel.pl...
    > Witam wszystkich grupowiczow
    >
    > Sprawa wyglada tak. Wsiadlem z kolega do tramwaju we Wroclawiu. Kumpel
    > siadl a wolym siedzeiu i trzymal moj plecak na kolaach i zaczalem
    > wyciagac dokumenty z plecaka. Wyciagalem ilet i go skasowalem i
    > podchodzi do mie koels i mowi ze z kotroli iletow. wiec mu podalem ilet
    > i kumpel tez. Poprosil o legitymacje i tez ja dostal. Oddal kumplowi [o
    > mial dekadowke] a mi powiedzial ze ie odda o go skasowalem po ogloszeniu
    > kotroli. Wiec zaczalem sie klocic i powiedzialem ze chce wysiasc o to
> [...]

    1) nie mial prawa zabrac biletu
    2) powinien byl na twoje zadanie okazac legitymacje
    3) jak dostales mandat to na odwrocie powinno byc napisane gdzie i w jakim
    terminie mozesz sie odwolac. Jesli pamietasz którym tramwajem o której
    godzinie jechales- napisz Skarge do instytucji na czynnosci kontrolera z
    przedstawieniem calej sytuacji, dolacz ksero swojej legitymacji, a jesli
    kolega potwierdzi twoje slowa- niech napisze tez krótkie oswiadczenie, iz
    byl swiadkiem takowego zdarzenia i potwierdza wszystko (niech dla wiarygodno
    sci tez dolaczy swoja legitymacje i ksero biletu). Odeslac na wskazany w
    mandacie adres listem poleconym (najlepiej z potwierdzeniem odbioru) i juz.
    Pozdrawiam
    I.