  • 1. Data: 2008-08-13 21:23:17
    Temat: kanary
    Od: "Easy" <e...@m...org>

    witam serdecznie

    Od jakiegos czasu sie zastanawiam...

    moja cora pojechala sobie kilka razy na gape. Zdarza sie.
    I przychodza pozniej monity o zaplate.

    i sie płaci

    ALE

    Na tych monitach, wezwaniach, informacjach i pogrozkach ze oddadza sprawe do
    Sadu pojawia sie bledne nazwisko

    Ja wiem ze sa to literowki, ale nie zmienia to faktu, ze nazwisko brzmi
    zupelnie inaczej. W dodatku nie przychodza na adres zameldowania tylko
    zamieszkania.

    Co by sie stalo gdybym nie zaplacila, i sprawa faktycznie poszlaby do Sądu?
    Czy to ze nazwisko jest inne upowazna do tego zeby olac temat? Czy w Sądzie
    bedzie to wystaczajacy argument?

    Ania

  • 2. Data: 2008-08-13 21:39:51
    Temat: Re: kanary
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    Easy wrote:
    > Co by sie stalo gdybym nie zaplacila, i sprawa faktycznie poszlaby do Sądu?
    > Czy to ze nazwisko jest inne upowazna do tego zeby olac temat? Czy w Sądzie
    > bedzie to wystaczajacy argument?

    Sprawa poszłaby do sądu, wyszłoby, że nazwisko powinno być zmienione i
    do sądu powędrowałby kolejny wniosek - z prawidłowym już nazwiskiem.
    Mogę się mylić, ale z tego, co wiem, oni w ogóle nie mają obowiązku
    przypominać Ci tymi swoimi monitami o tym, że masz wobec nich dług.
    Więc nie warto od tego uciekać.

    > Ania

    Pozdrawiam, argothiel

  • 3. Data: 2008-08-13 21:53:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Easy wrote:
> [...]
    > Czy to ze nazwisko jest inne upowazna do tego zeby olac temat? Czy w S?dzie

    ręce opadają.

  • 4. Data: 2008-08-13 22:26:45
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > ręce opadają.

    oj, rzeczywiście: Easy ma źle skonfigurowany czytnik - brak deklaracji
    kodowania.

  • 5. Data: 2008-08-13 22:32:38
    Od: "Easy" <e...@m...org>

    Użytkownik "argothiel" <a...@i...niechce.spamu.pl> napisał w
    wiadomości news:g7vkc2$jr$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Mogę się mylić, ale z tego, co wiem, oni w ogóle nie mają obowiązku
    > przypominać Ci tymi swoimi monitami o tym, że masz wobec nich dług.

    alez ja nie uciekam, ja place ;)

    a pytam z ciekawosci ;)

    Easy

  • 6. Data: 2008-08-14 05:50:30
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

    > alez ja nie uciekam, ja place ;)
    >
    > a pytam z ciekawosci ;)

    Ale z Twojej wcześniejszej wypowiedzi jasno wynika, że płacisz, bo
    zdajesz sobie sprawę, że musisz, a nie z wewnętrznej potrzeby "jestem
    winna, więc powinnam zadośćuczynić poszkodowanemu".

    Złodziej pozostaje złodziejem nawet jeśli powstrzymuje się chwilowo
    przed kradzieżami z uwagi na ostre prawo. Złodziej to charakter.

    --
    Wielka kompromitacja w Pekinie:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 7. Data: 2008-08-14 07:31:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Patryk Włos pisze:

    > Złodziej pozostaje złodziejem nawet jeśli powstrzymuje się chwilowo
    > przed kradzieżami z uwagi na ostre prawo. Złodziej to charakter.

    Jeżdżący na gapę to złodziej? LOL :)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 8. Data: 2008-08-14 07:34:55
    Od: "Z\(a\)miennik" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > Złodziej pozostaje złodziejem nawet jeśli powstrzymuje się chwilowo przed
    > kradzieżami z uwagi na ostre prawo. Złodziej to charakter.

    Ty nie zaduzo Radia Maryja sluchasz ?

  • 9. Data: 2008-08-14 07:52:16
    Od: live_evil <u...@o...pl>

    Z(a)miennik pisze:

    > Ty nie zaduzo Radia Maryja sluchasz ?

    Toż to any user bajkopisarz. Zerknij w nagłówek.

    --

    jid:live_evil[]jabber.ru gg:6373907

  • 10. Data: 2008-08-14 07:58:25
    Od: "Włodziu" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Patryk Włos" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Złodziej pozostaje złodziejem nawet jeśli powstrzymuje się chwilowo przed
    > kradzieżami z uwagi na ostre prawo. Złodziej to charakter.

    To, że Ty tak masz to nie znaczy, że każdy musi mieś tak zrytą psyche jak
    Ty!!