  • 1. Data: 2004-04-01 12:50:54
    Temat: kable na blokach
    Od: "Maciek" <m...@n...com>

    witam

    czy spoldzielnia miala prawo uciac kable na blokach ktore zalozyli sobie
    lokatorzy na bloku po elewacji + przewieszki pomiedzy blokami ?

    to byla siec osiedlowa zalozona z inicjatywy mieszkancow aby byl internet w
    domostwach poniewaz zadnego wczesniej operatora internetu nie bylo

    teraz gdy jedna z firm wygrala przetarg podejrzewam ze na spoldzielnie
    wywarla nacisk i ta uciela kable z nadzieja ze lokatorzy wykupia dostep do
    internetu w tej firmie.....

  • 2. Data: 2004-04-01 13:29:24
    Temat: Odp: kable na blokach
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    Użytkownik Maciek <m...@n...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c4h3bv$q2p$...@n...news.tpi.pl...
    > teraz gdy jedna z firm wygrala przetarg podejrzewam ze na spoldzielnie
    > wywarla nacisk i ta uciela kable z nadzieja ze lokatorzy wykupia dostep
    do
    > internetu w tej firmie.....

    Aleś ty naiwny . Prezes dostaje kasiore od firmy która wygrała przetarg
    a ty tego nie kumasz ????

  • 3. Data: 2004-04-01 13:45:47
    Temat: Re: kable na blokach
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    bubu wrote:
    > Użytkownik Maciek <m...@n...com> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:c4h3bv$q2p$...@n...news.tpi.pl...
    >>

    > Aleś ty naiwny . Prezes dostaje kasiore od firmy która wygrała
    > przetarg a ty tego nie kumasz ????

    Bubu, kopę lat... , poczytałeś sobie o znoszeniu współwłasności czy nadaj
    udzielasz porad w oparciu o doświadczenia z ocierania się o problemy prawne?

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 4. Data: 2004-04-01 14:16:53
    Od: <w...@c...3miasto.net>

    > czy spoldzielnia miala prawo uciac kable na blokach ktore zalozyli sobie
    > lokatorzy na bloku po elewacji + przewieszki pomiedzy blokami ?

    czy masz na papierze że to robili ludzie - lub Ty na ich prośbę.

    klasyczny przypadek.

  • 5. Data: 2004-04-01 14:58:17
    Od: "Dexter-Labolatory" <d...@w...plSPAMoff>

    Użytkownik <w...@c...3miasto.net> napisał:

    > czy masz na papierze że to robili ludzie - lub Ty na ich prośbę.

    ludzie sami sobie maja wystawic papierek ze zalozyli kable ? :)

    nie mam zadnego papieru. ludzie to zalozyli sami sobie zeby miec siec
    lokalna. moj kabel byl tylko 1 od internetu.

    > klasyczny przypadek.

    no dokladnie... ale sie zastanawiam punkt widzenia prawa, bo to ze to sie
    tak robi to wiem.

    kable byly mieszkancow, ktore kupili za ciezko zarobione pieniadze...
    polozyli to na swoim bloku... sami.
    Ktos przyszedl i poucinal... prawo wlasnosci ? czy mozna w polsce sobie
    przyjsc i uciac czyjes kable ?

    to tak samo jakbym zaparkowal moim samochodem na czyims parkingu ... i ktos
    by zabral samochod bo to jego parking :) nonsens :)

  • 6. Data: 2004-04-01 17:26:21
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:c4h6dr$jo4$1@inews.gazeta.pl...

    > Bubu, kopę lat... , poczytałeś sobie o znoszeniu współwłasności czy nadaj
    > udzielasz porad w oparciu o doświadczenia z ocierania się o problemy
    prawne?

    :-))

    Dobre...

    NoMAD

  • 7. Data: 2004-04-02 19:38:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    Moim zdaniem spółdzielnia mogła nakazać zdjęcie tej sieci jako niegodnej z
    prawem. W razie odmowy mogła wnieść powództwo do sądu i gdyby dostała
    wyrok, to nawet komornika wezwać. Mogła wreszcie powiadomić organa
    ścigania, że założono jakąś tam pajęczynę. Ale ciąć tego nie miała prawa,
    bo to jest przestępstwo uszkodzenia mienia. I właśnie takie zawiadomienie
    bym złożył.

    A może na żądanie spółdzielni zdjęli byście sami i odzyskali kabel? Ba,
    może podjęli byście kroki w kierunku legalizacji?