  • 1. Data: 2004-04-01 11:09:50
    Temat: sex w lesie a policja
    Od: "yezoos" <g...@p...onet.pl>

    Witam!
    Czy w ustronnym miejscu, np. na skraju lasu, gdzie raczej ludzi nie ma, policja
    może się doczepić co do faktu uprawiania seksu w tym miejscu? Jakie są ew. tego
    sankce?
    Pozdrawiam
    Y.

  • 2. Data: 2004-04-01 15:18:42
    Temat: Re: sex w lesie a policja
    Od: "P@wel" <b...@p...onet.pl>

    > Czy w ustronnym miejscu, np. na skraju lasu, gdzie raczej ludzi nie ma,
    policja
    > może się doczepić [...]

    jesli lubicie trojkaty, to tak, moze sie dołączyc:-)). moze nie tyle
    policja, co policjant:-)))

    P@wel

  • 3. Data: 2004-04-02 11:41:02
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    policja
    > może się doczepić co do faktu uprawiania seksu w tym miejscu? Jakie są ew.

    Heheheheh, dzisiaj przecytałem artykuł dot. tej sprawy: Włosi juz sobie z tym
    poradzili, nawet policjaknt "interweniujący" może zostać oskarżony za
    podglądanie :-)

  • 4. Data: 2004-04-02 15:39:58
    Od: "Mr_Wtyczka" <m...@W...gazeta.pl>

    Witam

> [...]

    >tym poradzili, nawet policjaknt "interweniujący" może zostać oskarżony za

    W Polsce nie ma tak dobrze. To jest wykroczenie za które zapłaci się
    dokładnie 50zł. Wystarczy że się jest rozebranym od pasa w góre. :)

    Pozdrawiam
    Mr_Wtyczka

  • 5. Data: 2004-04-02 16:19:59
    Od: "P@wel" <b...@p...onet.pl>

    .> To jest wykroczenie za które zapłaci się
    > dokładnie 50zł. Wystarczy że się jest rozebranym od pasa w góre. :)

    Mr_Wtyczka.!! dzis juz nie ma prima aprilis:-)))

    pozdr
    P@wel

  • 6. Data: 2004-04-02 17:35:06
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    yezoos napisał(a):

> [...]
    > może się doczepić co do faktu uprawiania seksu w tym miejscu? Jakie są ew. tego

    Tak BTW to w którymś Stanie USA jest taki przepis, że jeśli Policjant
    nakryje parkę "na zabawie" to ma zatrąbić klaksonem w radiowozie, odczekać
    dwie minuty a potem dopiero podejść do samochodu :)))

    Całkiem zdrowe podejście ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 7. Data: 2004-04-02 18:14:29
    Od: "xxx xxx" <m...@W...gazeta.pl>

    Witam

    >P@wel <b...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Mr_Wtyczka.!! dzis juz nie ma prima aprilis:-)))

    No właśnie dlatego napisałem dzisiaj, bo kto by mi wczoraj uwierzył.. :-)
    Zadzwoń pod 997 - dowiedz się - a potem przeproś Mr_Wtyczkę ;-)

    Tak na poważnie - to co napisałem wcześniej to prawda
    Zresztą mój kumpel mógłby coś na ten temat powiedzieć [czyt. jak uszczuplił
    stan swojego konta z tego powodu :) ]

    Jako zadanie domowe - > Dz.U.02.174.1430 ;>

    Pozdrawiam
    Mr_Wtyczka

  • 8. Data: 2004-04-02 18:43:23
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl>

    Mr_Wtyczka napisał(a) Fri, 2 Apr 2004 15:39:58 +0000 (UTC) na pl.soc.prawo:

    > W Polsce nie ma tak dobrze. To jest wykroczenie za które zapłaci się
    > dokładnie 50zł. Wystarczy że się jest rozebranym od pasa w góre. :)

    Poważnie?:) To teraz wystarczy wysłać latem patrole na wszystkie plaże i
    mamy rozwiązany problem dziury budżetowej:) Tylko to trzeba by było
    jakiś desant z zaskoczenia zrzucić:)

    --
    | Mariusz Rzepkowski e-mail: m...@u...post.pl |
    | GG: 966498 ICQ: 134628796 www.mariuszr.prv.pl |

  • 9. Data: 2004-04-02 22:06:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "xxx xxx" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Jako zadanie domowe - > Dz.U.02.174.1430 ;>

    Ale tym aktem prawnym, to już Instytut Pamięci Narodowej się zajmuje, bo
    to historia - przestał obowiązywać.

    Po za tym uprawianie seksu jest nieobyczajnym wybrykiem. Przyjęło się w
    orzecznictwie, że pokrzywdzonym w tym, wypadku nie może być policjant. A
    zatem miłosne figle musi skutecznie zobaczyć co najmniej jedna osoba,
    która owym faktem poczuła się zbulwersowana. Jeśli sprawca mandat
    przyjmie, to po sprawie. Ale jeśli nie, to przed sądem nie wystarczy, że
    policjant powie, że się czuł zbulwersowany tym, że oskarżony zdjął bluzkę
    oskarżonej. Nie ma u nas przepisu, który zabraniał by wprost odbywania
    stosunków na ławce w parku.

    Po za tym nie ma nigdzie unormowane, że od pasa w górę, to już
    nieobyczajne. Na naszych ulicach - zwłaszcza w okolicach miejsc
    turystycznych latem chodzą całe rzesze niemal półnagich osób i jakoś im
    nikt mandatów nie proponuje. Wszystko zależy od okoliczności.

    W tym przepisie chodzi raczej o jakieś tam reguły zachowania. Uważam, że
    bardziej uzasadnione jest ukaranie mandatem pary spółkującej w samochodzie
    postawionym na głównej ulicy miasta, choć w zasadzie nie pozdejmowali
    odzieży z siebie (zdaję sobie sprawę, że musieli niektóre miejsca nieco
    odsłonić, ale da się to realizować w szczególności bez zdejmowania bluzki
    przez kobietę, co postulował jako warunek przedpisca), niż całkowicie
    nagiej pary, która baraszkowała w miejscu całkowicie odosobnionym i
    została przez przypadek dostrzeżona przez jakiś tam patrol. No przecież
    ciężar gatunkowy tego drugiego wykroczenia jest znikomo mały w stosunku do
    pierwszego, gdzie przechodzące dzieci mogą zobaczyć to widowisko.

  • 10. Data: 2004-04-02 22:37:16
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:
    [..]
    > pierwszego, gdzie przechodzące dzieci mogą zobaczyć to widowisko.

    Zaiste wypaczyłoby to ich psychikę przerażająco!
    A już nie daj Boże jakby zobaczyły spółkujące zwięrzęta np. pieski
    lub małpki w zoo! Pewnie zoofilami by zostały !

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek