  • 1. Data: 2004-04-01 11:47:35
    Temat: odszkodowanie w niemczech
    Od: "| Tolke | ComputerNet" <t...@o...pl>

    mialem wypadek w 1999roku. pracowalemw nieczech bylem tam leganie
    zatrudniony mialem ubezpiecznie. uleglem wypadkowi poza praca lezalem w
    niemeckim szpitalu przeszle skaplikowana operacje wstawiono mi platyne.
    mowiono mi ze moge sie starac o odszkodowanie tylko nie wiem jak do tego sie
    zabrac. czy sprawa nie jest przedawniona ?? pozatym posiadam wszystkie
    zaswiadczenia, zdjecia rtg, i ine swistki ze szpitala.
    moze znac jakies namiary na firmy ktore sie zajmuja takimi sprawami ?? ktore
    podjelyby sie odzyskania odszkodowania w niemczech.
    z gory dzieki za wszelkie info
    pozdrawiam
    tolke