  • 11. Data: 2003-05-26 21:04:55
    Temat: Re: jeszcze o 0-700...
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Arek napisał:
    > Nie. Ja nigdy tak nie mówiłem.

    mówiłeś, 2 posty wstecz
    amnezja?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl
    Why you drink and drive if you can smoke and fly?

  • 12. Data: 2003-05-26 21:06:05
    Od: "d." <s...@s...pl>

    > Nie. Ja nigdy tak nie mówiłem. Mówiłem za to, że jego budowa jest taka
    > by ludzi OSZUKAĆ, by wykorzystać ich nieuwagę, nieostrożność itd.
    > Art. 286 i nic tu nie wypajacujesz.

    > Już Ci powiedziałem - KAŻDY z dialerów sam dzwoni.
    > Użytkownik nie wybiera żadnych cyferek z numerem złodziejskiego telefonu.

    hehe no chyba chodzi o to, ze bez akcji ze strony uzytkownika SAM dialer nie
    zadzwoni (potrzebne jest minimum klikniecie "polacz")a to, ze zmienia numer
    na inny i w jaki sposob, to juz zupelnie inna historia...nie rozumiem po co
    ta bezsensowna dysksja
    to troche tak, jak w "kilerze"..."jesli nie kiler, to kto
    strzelal?....czlowiek prosze pani, czlowiek strzelal..." ;)
    btw - scream masz racje
    i nie kloccie sie juz chlopaki, bo pozytku to napewno z tego nie bedzie ;)
    a propos, ktos moze mi zaprezentowac dialer, ktory bez ostrzezenia instaluje
    sie w systemie? niekoniecznie musi byc polski

    pozdrawiam
    d.

  • 13. Data: 2003-05-26 21:33:39
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2003-05-26 23:04, scream napisał:
    > mówiłeś, 2 posty wstecz
    > amnezja?

    Masz rojenia.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 14. Data: 2003-05-26 21:35:15
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2003-05-26 23:06, d. napisał:
    > hehe no chyba chodzi o to, ze bez akcji ze strony uzytkownika SAM dialer

    Ale JAKIEJ akcji użytkownika? O to się robija cała sprawa.
    No bo chyba nie powiesz, że ta cała masa ludzi, która czuje się oszukana,
    świadomie łączyła się za kilka tysięcy w miesiącu zamiast iść do burdelu
    i sobie na żywo pooglądać lub pomacać?

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 15. Data: 2003-05-26 22:16:40
    Od: "Daniel Lisowski" <d...@P...onet.pl>

> [...]
    > świadomie łączyła się za kilka tysięcy w miesiącu zamiast iść do burdelu

    Akcji polegajacej na "kliknieciu" w np. "ok", "zainstaluj", albo cokolwiek
    innego. Sa jakies dialery ktore niezauwazalnie sie sciagna, zainstaluja i
    przelacza (BEZ zadnego komunikatu typu "okienko" z potwierdzeniem)??? Moim
    zdaniem - nie ma.
    Przeciez jak "cos" sie zaczyna sciagac, wyskakuje komunikat zeby
    "zaakceptowac" - nic sie "samo" nie zainstaluje (dialer). IMHO.
    Podaj wiec link do dialera ktorego sciagniecia nie trzeba potwierdzac, ktory
    sie SAM zainstaluje i PRZELACZY na 0700. Jesli ludzie nie umieja czytac/nie
    znaja jezykow - to maja problem niestety.
    I zebysmy sie zrozumieli - nie bronie dialerow - bo to chamowa w czystej
    formie na wyludzanie kasy - ale ludzie tez nie sa bez winy - trzeba uwazac
    co sie sciaga i czytac KOMUNIKATY na ekranie

    --
    ..::Pozdrawiam::..
    ..::Daniel Lisowski -->> http://danlis.com::.. USUN ".NOSPAM" i "POCZTA." z

  • 16. Data: 2003-05-26 22:20:21
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Arek napisał:
    > Masz rojenia.

    EOT

  • 17. Data: 2003-05-26 23:03:37
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2003-05-27 00:16, Daniel Lisowski napisał:
    > Akcji polegajacej na "kliknieciu" w np. "ok", "zainstaluj", albo cokolwiek

    Ale gdzie jest akcja - wybierz mi płatny numer telefonu ?

    > Przeciez jak "cos" sie zaczyna sciagac, wyskakuje komunikat zeby
    > "zaakceptowac" - nic sie "samo" nie zainstaluje (dialer). IMHO.

    Śmiem wątpić czy na sali jest ktokolwiek kto nigdy odruchowo lub
    przypadkiem nie "przyklepał" zapytania.
    Szczególnie w scenerii kilku wyskakujących okienek o to łatwo.

    > Podaj wiec link do dialera ktorego sciagniecia nie trzeba potwierdzac, ktory
    > sie SAM zainstaluje i PRZELACZY na 0700. Jesli ludzie nie umieja czytac/nie
    > znaja jezykow - to maja problem niestety.

    To ludzie mają mieć problemy? A nie Ci co ich oszukują?
    Ciekawe podejście. Czyli jak w Chinach w restauracji podadzą Ci cyjanek
    czy inną truciznę bo sobie go zamówiłeś - w końcu trza umieć czytać
    i znać języki - to wsio będzie OK ?

    > I zebysmy sie zrozumieli - nie bronie dialerow - bo to chamowa w czystej
    > formie na wyludzanie kasy - ale ludzie tez nie sa bez winy - trzeba uwazac

    Bingo! I WSZYSTKO na temat! Art. 286 jak na dłoni.

    pozdrawiam
    Arek

  • 18. Data: 2003-05-27 05:58:57
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > A ten dalej rżnie głupa...

    Kolego szanowny.

    Na zainstalowanie dialera TRZEBA SIE ZGODZIC. Jak klikasz TAK w kazde
    okienko ktore ci sie otwiera to sam sie prosisz o klopoty.

  • 19. Data: 2003-05-27 05:59:37
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]

    "...(potrzebne jest minimum klikniecie "polacz")a to, ze zmienia numer
    na inny i w jaki sposob, to juz zupelnie inna historia..."

    to zdaje sie moje slowa i chyba z nich wynika "jaka akcja" jest konieczna do
    polaczenia
    z kolei chyba Ty mi nie powiesz, ze komputer z zainstalowanym dialerem sam
    decyduje kiedy sie polaczyc?
    to, ze dialer zmienia numer dostepowy chyba nie wymaga komentarza, ale zeby sie
    polaczyc (z byle jakim numerem) uzytkownik musi wykonac kilka
    czynnosci...oczywiscie moze nie byc swiadom tego, ze numer dostepowy zostal
    perfidnie podmieniony, stad - jak to ujales - cala masa ludzi z kwitami na duze
    sumy w reku

    pozdrawiam
    d.

  • 20. Data: 2003-05-27 08:51:29
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Arek wrote:
    > Bingo! I WSZYSTKO na temat! Art. 286 jak na dłoni.

    I kto miałby z niego odpowiadać? Firma?

    KG