  • 1. Data: 2003-10-27 20:00:41
    Temat: Jak sprzedac Linuksa z zestawem komp.?
    Od: "Marcin Ciemny" <m...@W...z.pl>

    Witam
    Mam pytanie takie jak w temacie. Klient chce zakupic zestaw komputerowy z
    systemem Linux, tak aby bylo to zapisane na fakturze. Aktualnie system ten
    mam na kilku nagrywanych plytach CD, zeby nie bylo nieporozumien, moge
    jeszcze zakupic gazete z odpowiednimi plytkami na fakture. Pytanie tylko, co
    teraz zrobic i jak to wszystko zamiescic na fakturze, aby w.w. urzad nie
    mial powodow aby sie przyczepic? Mam jeszcze jedna watpliwosc, a mianowicie
    sprzedaje dwa takie same komputery z systemem windows oem, a jeden wlasnie z
    linuksem. Wszystko ma sie znalezc na jednaj fakturze. Czy moge w takim
    przypadku zrobic takie dwie pozycje, ze w pierwszej bedzie podana nazwa
    komputera z dopiskiem "z systemem Windows XP Home" i sztuk dwie, a pod
    spodem druga pozycja z dopiskiem " z systemem Linux" i sztuk jeden? Czy moze
    musze systemy te wpisac jako oddzielna pozycje? Notabene nie bedzie wtedy
    wiadomo, ktory komputer sprzedany jest z jakim systemem.

    Z gory dziekuje z odpowiedz! Pozdrawiam!
    Marcin Ciemny