  • 11. Data: 2003-11-13 21:45:49
    Temat: Re: jazda bez biletu1999-wezwanie do zaplaty 2003
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Typowy polak-zlodziej-kombinator?

    Ciągle jednak wierzę , ze nie jest to regułą. Niestety moja wiara kazdego
    dnia mocno się zachwiewa....

    pdr
    Olo

  • 12. Data: 2003-11-13 21:47:08
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > a wlasnie niech nie placi!!!

    Moim zdaniem jazda na gape powinna byc rowna kradziezy i powinno sie za to
    normalnie isc na pare lat do kryminalu!

    > dlaczego wszyscy z was, prawnicy uwazacie, ze zwyklego obywatela
    obowiazuje
    > prawo i zwykla uczciwosc a wielkich zlodziej tylko prawo?

    A dlaczego uwazasz ze Ciebie i Twoich kolesi-zlodziejaszkow prawo nie
    dotyczy i nie obowiązuje?

    pdr
    Olo

  • 13. Data: 2003-11-13 21:47:41
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > nie jestem prawnikiem

    ani ja

    pdr
    Olo

  • 14. Data: 2003-11-13 21:48:56
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > niemniej ogolna opinie wyrazona w poprzednim poscie potrzymuje. dadam
    > jeszcze, ze do grupy wyjetych z pod uczciwosci dodam jeszcze wszelkie
    > instytucje panstwowe i nietylko

    Tak jest! Wszyscy na okolo są nieuczciwi, a juz najmniej uczciwi są wstrętni
    kontrolerzy którzy gnębią czystych jak łza gapowiczów i innych
    zlodziejaszków, dobrze zrozumiałem?

    pdr
    Olo

  • 15. Data: 2003-11-13 21:49:51
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > pozatym nie bedzie sprawy za marne 150 czy nawet 300 zl

    Moze byc nawet o 10 zl jesli komus sie tak zachce. Prawo jest prawem.

    pdr
    Olo

  • 16. Data: 2003-11-13 21:53:38
    Od: kam <X...@X...plX>

    Olo Kwasniak wrote:

    > Moim zdaniem jazda na gape powinna byc rowna kradziezy i powinno sie za to
    > normalnie isc na pare lat do kryminalu!

    Wiele rozumiem, ale nie przesadzaj. Za kradzież takiej kwoty grozi
    grzywna/areszt.

    KG

  • 17. Data: 2003-11-13 21:57:05
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Wiele rozumiem, ale nie przesadzaj. Za kradzież takiej kwoty grozi
    > grzywna/areszt.

    A niesłusznie. Juz nie mowie o braku przyslowiowych jaj u wiekszosci
    sedziow - nawet za drobne kradzieze i rozboje malo kto idzie siedziec
    (pomimo iz istnieje takie zagrozenie w mysl KK), gdyz dostaje wyrok w
    zawieszeniu.

    pdr
    Olo

  • 18. Data: 2003-11-13 22:03:30
    Od: kam <X...@X...plX>

    Olo Kwasniak wrote:
> [...]
    > sedziow - nawet za drobne kradzieze i rozboje malo kto idzie siedziec
    > (pomimo iz istnieje takie zagrozenie w mysl KK), gdyz dostaje wyrok w

    To nie tyle brak jaj, co takie przepisy...

    KG

  • 19. Data: 2003-11-13 22:05:37
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > To nie tyle brak jaj, co takie przepisy...

    Znam nieco kodeks karny - zadne przepisy nie nakazuja sedziemu stosowania
    takich zlagodzen. Co najwyzej umozliwiaja w takich czy innych przypadkach,
    ale ztcp nigdy to nie jest obligatoryjne i zawsze w mniejszym badz wiekszym
    stopniu zalezy od sedziego.

    pdr
    Olo

  • 20. Data: 2003-11-13 22:06:23
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

    > Moze byc nawet o 10 zl jesli komus sie tak zachce. Prawo jest prawem.

    Predzej o te 10 zl niz o 10mln :)