  • 1. Data: 2003-11-13 14:04:05
    Temat: Sciagniecie wierzytelnosci
    Od: "MarcinR" <nd4sp@pocz_ta.on_et.pl>

    Witam,
    jezeli bylo niedawno to przepraszam, nie znalazlem, na google rowniez
    szukalem ale odpowiedzi mnie nie usatysfakcjonowaly...

    Prowadze firme uslugowa, w maju zeszlego roku wystawilem fakture dla osoby
    fizycznej na kwote 250 zl brutto z terminem platnosci 7 dni. Niestety
    dluznik do tej pory nie zaplacil. Po jakim czasie ta wierzytelnosc sie
    przedawni (wyczytalem cos o 3 latach)? Czy jest jakas szansa na jej
    sciagniecie? Dluznik ewidentnie sie miga, nie odbiera telefonow, nie odbiera
    listow poleconych z ponagleniami. Czy oplaca sie isc do sadu z taka kwota?

    Z gory dziekuje za wszstkie odpowiedzi.
    Pozdrawiam,

    Marcin

  • 2. Data: 2003-11-13 15:09:31
    Temat: Re: Sciagniecie wierzytelnosci
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

    > Prowadze firme uslugowa, w maju zeszlego roku wystawilem fakture dla osoby
    > fizycznej na kwote 250 zl brutto z terminem platnosci 7 dni.

    Napisz za co dokladnie ta faktura.

    Dan

  • 3. Data: 2003-11-13 15:25:32
    Od: "MarcinR" <nd4sp@pocz_ta.on_et.pl>

    Użytkownik "lablador" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Napisz za co dokladnie ta faktura.

    faktura jest za usluge marketingowa.

    Marcin

  • 4. Data: 2003-11-13 15:39:49
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

    > faktura jest za usluge marketingowa.

    Moim zdaniem termin przedawnienia wynosi dwa lata zakladajac ze te usluge
    mozna zakwalifikowac jako zlecenie - art 751 kc

    Dan.

  • 5. Data: 2003-11-13 15:48:56
    Od: "MarcinR" <nd4sp@pocz_ta.on_et.pl>

    > Moim zdaniem termin przedawnienia wynosi dwa lata zakladajac ze te usluge
    > mozna zakwalifikowac jako zlecenie - art 751 kc

    dzieki wielkie

    Marcin