  • 11. Data: 2019-02-19 16:04:01
    Temat: Re: jak zostać doktorem prawa
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Wygląda na to, że w różnych dziedzinach obowiązują różne reguły, bo ja
    > doktorat (z fizyki) robiłem właśnie w 2007 i bez publikacji w recenzowanych
    > czasopismach nie otworzyliby nawet przewodu.

    Nie wiedziałem, myślałem, że wszędzie wymogi były jednakowe. Chyba że
    były to dodatkowe wymogi Rady Wydziału czy Rady Naukowej.

    > Pracę magazynierską pisałem w latach 80. i pamiętam, że mój promotor był
    > wtedy prawie doktorem habilitowanym, tzn. praca czekała na zatwierdzenie
    > przez czynniki centralne. Napisana była po angielsku, bo takie były wymogi,
    > ale już nie pamiętam czy centralne, czy w ramach wewnętrznych ustaleń UJ.

    Dlatego fizyka w Polsce jest w lepszym stanie... niż na przykład moja
    politologia.

  • 12. Data: 2019-02-19 16:06:59
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 19.02.2019 o 16:04, Uncle Pete pisze:

    > Dlatego fizyka w Polsce jest w lepszym stanie... niż na przykład moja
    > politologia.

    to nie jest zasługa Tracza, którego stać jedynie na zbudowanie
    sracza:)))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 13. Data: 2019-02-19 16:13:16
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 19 Feb 2019 16:04:01 +0100, Uncle Pete napisał(a):

    > Dlatego fizyka w Polsce jest w lepszym stanie... niż na przykład moja
    > politologia.

    Właśnie uświadomiłem sobie, że - przynajmniej w robocie - nie muszę czytać
    prac Zybertowicza i zaraz poprawił mi się nastrój.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 14. Data: 2019-02-19 16:20:07
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 19.02.2019 o 16:13, Olin pisze:

    > Właśnie uświadomiłem sobie, że - przynajmniej w robocie - nie muszę czytać
    > prac Zybertowicza i zaraz poprawił mi się nastrój.

    nieciekawy ten Tracz, tylko fotki robi, ksiażek nie czyta, widać że
    fizyka na UJ to dno i wodorosty:))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 15. Data: 2019-02-19 16:27:02
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2019-02-19 16:13, Olin wrote:

    > Właśnie uświadomiłem sobie, że - przynajmniej w robocie - nie muszę czytać
    > prac Zybertowicza i zaraz poprawił mi się nastrój.

    Ja też nie muszę. Wystarczył mi kiedyś kontakt osobisty...

  • 16. Data: 2019-02-19 17:05:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-19 o 15:53, Olin pisze:

    > Z pewnością masz rację, ale w tam razie, w jaki sposób Jarosław Kaczyński
    > komunikował się z kolegami z innych krajów w konferencyjnych kuluarach
    > tudzież zapoznawał z najnowszymi badaniami naukowymi?

    Badania naukowe w temacie prawa?
    Ty jesteś jeszcze głupszy niż to wyglądało po pierwszym poście.
    Za komuny nie było zwyczaju komunikowania się z kolegami z innych krajów.
    A jak ktoś już bardzo musiał to obowiązywał język rosyjski.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2019-02-19 17:25:12
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 19.02.2019 o 16:27, Uncle Pete pisze:

    > Ja też nie muszę. Wystarczył mi kiedyś kontakt osobisty...

    pseudo-politolog zazdrości dla profesora:)))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 18. Data: 2019-02-19 17:34:44
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > Za komuny nie było zwyczaju komunikowania się z kolegami z innych krajów.
    > A jak ktoś już bardzo musiał to obowiązywał język rosyjski.

    Masz nieco uproszczone wyobrażenie o funkcjonowaniu polskiej nauki w
    czasach komuny. Jakoś najlepsi znani mi naukowcy znali wtedy inne języki
    obce poza rosyjskim.

  • 19. Data: 2019-02-19 17:36:24
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 19.02.2019 o 17:34, Uncle Pete pisze:

    > Masz nieco uproszczone wyobrażenie o funkcjonowaniu polskiej nauki w
    > czasach komuny. Jakoś najlepsi znani mi naukowcy znali wtedy inne języki
    > obce poza rosyjskim.

    oczywiście pseudo-politolog nie wymienia tych "najlepszych", po co się
    narażać ?:))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 20. Data: 2019-02-19 17:40:16
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2019-02-19 16:13, Olin wrote:

    > Właśnie uświadomiłem sobie, że - przynajmniej w robocie - nie muszę czytać
    > prac Zybertowicza i zaraz poprawił mi się nastrój.

    Kurczę, chciałbym nawet spojrzeć na tego u2 - jak wygląda, ile ma lat,
    czym się zajmuje poza wyjątkowo żałosnym trolowaniem.