  • 1. Data: 2010-08-23 10:18:01
    Temat: jak znalezc wlasciciela firmy?
    Od: Zygmunt <m...@o...pl>

    Chcialbym odnalezc wlasciciela nieistniejacej od 8 lat firmy.
    Znam nazwe i byly adres tej firmy, znam imie i nazwisko wlasciciela -
    chcialbym dowiedziec sie gdzie go mozna znalezc, gdzie mieszka.

    Dodam, ze nie chodzi o to by spalić mu dom :)
    Cchcialbym uzyskac pewna czesc dokumetacji prac ktore u mnie prowadzil,
    lub ewentualnie zapytac czy ponownie nie chcialby tych prac wykonac.

    Pod adresem gdzie mial biuro nikt juz go nie pamieta, w ksiazce
    telefonicznej pod tym nazwiskiem jest mnostwo ludzi - nie sposób
    wszystkich obdzwonic. Na naszej-klasie go nie ma :)
    na krs-online nie ma jego starej firmy.

    Co moge zrobic?

  • 2. Data: 2010-08-23 10:24:37
    Temat: Re: jak znalezc wlasciciela firmy?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Zygmunt pisze:
> [...]
    > telefonicznej pod tym nazwiskiem jest mnostwo ludzi - nie sposób
    > wszystkich obdzwonic. Na naszej-klasie go nie ma :)

    Działalność gospodarcza, czy spółka? Masz NIP lub regon?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-08-23 10:28:57
    Od: Zygmunt <m...@o...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Działalność gospodarcza, czy spółka? Masz NIP lub regon?

    Nie wiem, sądzę że DG, ale pewien nie jestem.
    NIe mam NIPu ani Regonu.

    Kiedyś otrzymałem on niego jakis rachunek z pieczątką, ale już go
    szukałem w domu - bezskutecznie...
    Nic więcej nie wiem.

  • 4. Data: 2010-08-23 10:35:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Zygmunt pisze:

> [...]
    > NIe mam NIPu ani Regonu.
    >
    > Kiedyś otrzymałem on niego jakis rachunek z pieczątką, ale już go

    Musisz mieć NIP lub REGON, inaczej nie zidentyfikujesz go
    jednoznacznie. Skąd będziesz wiedział, który z tych 50 Zbigniewów
    Kowalskich mających zarejestrowaną działalność gospodarczą gdzieś w
    Polsce jest tym, którego szukasz?

    Zacznij od tego, że zadzwoń do urzędu miasta/gminy tam gdzie masz
    adres tej firmy i powiedz, że szukasz osoby prowadzącej działalności
    gospodarczej w roku XXXX pod danym nazwiskiem i adresem.

    Następnie dowiedz się, czy działalność nadal istnieje, czy została
    zakończona, czy może przerejestrowana (gdzie?), spytaj się o ostatni
    znany adres urzędu, być może nawet otrzymasz informacje o numerze NIP
    lub regon, a wówczas będziesz mógł znaleźć, czy aktualnie prowadzi
    działalność na www.stat.gov.pl/regon.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-08-23 10:39:58
    Od: Zygmunt <m...@o...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Kowalskich mających zarejestrowaną działalność gospodarczą gdzieś w
    > Polsce jest tym, którego szukasz?

    Hehe, no mnie sie o to nie pytaj, bo to ja sie wlasnie o to pytam :)

    > Zacznij od tego, że zadzwoń do urzędu miasta/gminy

    Do jakiegos konkretnego wydzialu? Pewnie w Ewidencji Działalności
    Gospodarczej?

    dzięki za odpowiedzi !

  • 6. Data: 2010-08-23 10:45:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Zygmunt pisze:

    > Do jakiegos konkretnego wydzialu? Pewnie w Ewidencji Działalności
    > Gospodarczej?

    Tak.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2010-08-24 17:48:04
    Od: "Arturro" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Zygmunt" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > telefonicznej pod tym nazwiskiem jest mnostwo ludzi - nie sposób
    > wszystkich obdzwonic. Na naszej-klasie go nie ma :)

    Za takie usługi się płaci, czasami sporo...