  • 31. Data: 2005-10-31 21:26:54
    Temat: Re: jak zareagowac
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Mon, 31 Oct 2005 18:36:54 +0100, Jotte napisał(a):

    > Na razie nic. Poszukuję przepisu nakładającego na obywatela obowiązek
    > chodzenia na pocztę. ;)

    Nie ma takiego przepisu i nie jest nim przytaczany art. 61 kc. Natomiast
    przepis ten mówi o oświadczeniach woli. Chowanie głowy w piasek też nic nie
    da.

    --
    Olgierd
    ||| gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@p...pl |||

  • 32. Data: 2005-10-31 21:41:42
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:wgcir0d9ufau$.dlg@olgierd.gov.pl Olgierd
    <n...@n...spam.no.problem> pisze:

    > Nie ma takiego przepisu
    Tak podejrzewałem. ;)

    > i nie jest nim przytaczany art. 61 kc.
    Cały czas czułem to przez skórę ;)

    > Natomiast
    > przepis ten mówi o oświadczeniach woli.
    O kurdę, tego to nie zauważyłem, jak to się mogło stać? ;)

    > Chowanie głowy w piasek też nic
    > nie da.
    Toć przecież o tym gadamy, tylko ja ma niezbyt pochlebną ocenę tego stanu
    rzeczy. Mogę?

    Jotte

  • 33. Data: 2005-10-31 22:39:41
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Jotte napisał(a):
    > Ileś tam lat temu zostałem zaocznie obwiniony, osądzony (odbyły sie 2
    > rozprawy), skazany i ukarany przez kolegium d/s wykroczeń grzxywną za
    > wykroczenie drogowe, którego notabene nie popełniłem, a o wszystkim
    > dowiedziałem się jak mi komornik zastukał do drzwi z tytułem wykonawczym na
    > 50 zł + coś 250 zeta kosztów (!). A ja nie mogłem zapłacić w terminie bo o
    > niczym nie wiedziałem! Wszystko zaocznie, bez możliwości obrony, a w aktach
    > były potwierdzenia nadania wezwań, których nie mogłem odebrać bo nie
    > przebywałem pod tym adresem.

    A byłeś zameldowany?
    Mogłeś udowodnić że nie przebywałeś?

    KG

  • 34. Data: 2005-10-31 22:46:52
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dk66eq$40d$1@inews.gazeta.pl kam <#k...@w...pl#>
    pisze:

    > A byłeś zameldowany?
    Tak. Ale zaznaczam, że nie można być zameldowanym w więcej niż w jednym
    miejscu na raz.

    > Mogłeś udowodnić że nie przebywałeś?
    Ja mam udowadniać, że mnie gdzieś nie było??? Niby czemu?
    Niemniej mógłbym - miałbym od cholery świadków.

    Jotte

  • 35. Data: 2005-10-31 23:02:07
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Jotte napisał(a):
    > Tak.

    Dziękuję. Na tym można by zakończyć,

    > Ale zaznaczam, że nie można być zameldowanym w więcej niż w jednym miejscu na raz.

    Nie można (na pobyt stały)... Ale jakoś nie łapię, co chciałeś przez to
    powiedzieć.

    > Ja mam udowadniać, że mnie gdzieś nie było??? Niby czemu?

    Bo skoro meldując się złożyłeś oświadczenie że tam przebywasz, to wykaż
    że było inaczej.

    KG

  • 36. Data: 2005-10-31 23:05:26
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dk67ot$951$2@inews.gazeta.pl kam <#k...@w...pl#>
    pisze:

    > Nie można (na pobyt stały)... Ale jakoś nie łapię, co chciałeś przez to
    > powiedzieć.
    Po prostu - posiadam na własność więcej niż jeden lokal mieszkalny.

    Jotte

  • 37. Data: 2005-10-31 23:11:23
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Jotte napisał(a):
    > Po prostu - posiadam na własność więcej niż jeden lokal mieszkalny.

    A jakie ma to znaczenie?

    KG

  • 38. Data: 2005-10-31 23:15:18
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dk68a9$951$3@inews.gazeta.pl kam <#k...@w...pl#>
    pisze:

    > A jakie ma to znaczenie?
    Ano to, że nie umiem na razie przebywać we wszystkich jednocześnie. Ale
    ćwiczę, bracie, ćwiczę sumiennie...

    Jotte

  • 39. Data: 2005-11-01 07:49:02
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Mon, 31 Oct 2005 22:41:42 +0100, Jotte napisał(a):

    > Toć przecież o tym gadamy, tylko ja ma niezbyt pochlebną ocenę tego stanu
    > rzeczy. Mogę?

    Możesz. Aczkolwiek teraz zaczynasz ukrywać wcześniejszą niewiedzę pozorami
    glosy. Nie wstyd czegoś nie wiedzieć, wstyd udawać.

    --
    Olgierd
    ||| gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@p...pl |||

  • 40. Data: 2005-11-01 07:51:18
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Tue, 1 Nov 2005 00:15:18 +0100, Jotte napisał(a):

    > Ano to, że nie umiem na razie przebywać we wszystkich jednocześnie. Ale
    > ćwiczę, bracie, ćwiczę sumiennie...

    Toteż nie wysłali Ci wezwania na wszystkie te adresy lecz na ten, który był
    znany organowi. Co ciekawsze był to - jak rozumiem - adres zameldowania.

    --
    Olgierd
    ||| gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@p...pl |||