  • 1. Data: 2007-06-13 18:53:08
    Temat: jak wymeldowac fikcyjnych lokatorow
    Od: "zuzia" <f...@v...pl>

    Witam
    mam problem duzy-8 lat temu zameldowalam 3 os.grzecznosciowo/nigdy ani dnia
    nie mieszkaly/poniewaz chcialy obejsc placenie podatkow od domu w ktorym
    mieszkali.Teraz grzecznie poprosilam a tu odmowa pobieglam do sasiadow po
    oswiadczenia ze nigdy w/w os.nie mieszkaly oczywiscie od reki mi podpisali /3
    rodziny najblizsze /poszlam dzis do biura meldunkowego a pani mowize to moze
    potrwac bardzo dlugo /jedna z osob przebywa w Anglii /i tu problem bo musi isc
    sprawa do sadu .Co mam zrobic czas nagli.POMOCY BŁAGAM

    Zuzia

  • 2. Data: 2007-06-13 19:25:42
    Temat: Re: jak wymeldowac fikcyjnych lokatorow
    Od: "jacobs" <andrzej@no_spam_marzyciel.pl>

> [...]
    > meldunkowego a pani mowize to moze potrwac bardzo dlugo /jedna z osob
    > przebywa w Anglii /i tu problem bo musi isc sprawa do sadu .Co mam

    no to popełniłaś przestępstwo, meldując osoby nie przebywające w twoim domu.
    Dodatkowo wiedziałaś co za tym stoi. Może być prokurator z tego;)

    Poco te oświadczenia sąsiadów? Dla kogo, kto je wymaga?
    Idziesz do urzędu i wymeldowujesz, tak po prostu. Składasz wniosek i już.

    J.

  • 3. Data: 2007-06-13 19:35:06
    Od: f...@v...pl

> [...]
    >
    > J. jakie przestepstwo ja popelnilam chyba ci lokatorzy ze uchylali sie od
    placenia moze ja mialam za nich placic ich podatki wolne zarty

  • 4. Data: 2007-06-13 20:41:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <f...@v...pl> napisał w wiadomości
    Ogólnie rzecz biorąc w grę wchodzi pomocnictwo.

  • 5. Data: 2007-06-13 21:30:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    f...@v...pl wrote:

    > J. jakie przestepstwo ja popelnilam chyba ci lokatorzy ze uchylali sie od
    > placenia moze ja mialam za nich placic ich podatki wolne zarty

    Takie przestępstwo, że oszukałaś urzędnika państwowego w celu uzyskania
    od niego fałszywego dokumentu (fikcyjnego meldunku).

    Art. 272 KK - do 3 lat odsiadki.

    Trzeba było wziąć od sąsiadów oświadczenia, że się lokatorzy
    wyprowadzili "tak dawno temu, że już nie pamiętają, ale na pewno co
    najmniej pół roku temu".

    A teraz to się módl, żeby nikomu upierdliwemu te twoje oświadczenia w
    ręce nie wpadły.

  • 6. Data: 2007-06-14 12:57:20
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

    Użytkownik "zuzia" <f...@v...pl> napisał
> [...]
    > isc
    > sprawa do sadu .Co mam zrobic czas nagli.POMOCY BŁAGAM

    Meldując osoby, które nie mieszkały poświadczyłaś nieprawdę.
    Jeśli te osoby same nie chcą się wymeldować, to należało je ostrzec, że
    popełniają wykroczenie, jeśli nie dopełnili tego obowiązku wymeldowania się.
    Natomiast Ty mozesz złożyć wniosek do urzędu, o wymeldowanie w trybie
    administracyjnym, z powodu tego, że lokatorzy faktycznie nie mieszkają już.
    Mogą zostać wtedy wezwani do złożenia oświadczenia w urzędzie.