  • 1. Data: 2002-07-22 16:39:59
    Temat: jak wycofac sie z barbarzynskiej umowy najmu
    Od: "Barbara Wasilewska-Szczerba" <b...@p...com>

    Mam podpisana (niestety) umowe najmu lokalu w centrum handlowym. Umowa nie
    daje mi ZADNYCH praw a jest na 10 lat. Jak sie z niej wycofac jak
    najbezbolesniej ?
    Czy ktos wie?
    Dzieki jesli ktos odpowie

    b...@p...com

  • 2. Data: 2002-07-22 23:02:10
    Temat: Re: jak wycofac sie z barbarzynskiej umowy najmu
    Od: <b...@p...onet.pl>

    > Mam podpisana (niestety) umowe najmu lokalu w centrum handlowym. Umowa nie
    > daje mi ZADNYCH praw a jest na 10 lat. Jak sie z niej wycofac jak
    > najbezbolesniej ?
    > Czy ktos wie?

    Ja też chciałem podpisać w centrum handlowym w Geant. Dostałem do przeczytania
    umowę właśnie na 10 ale warunki to mnie po prostu rozbawiły. Barbarzyńska to
    mało powiedziane... A jak sie wycofać z tego g... to nie wiem ale warto iść do
    prawnika zapłaćić parę groszy za poradę prawną.
    PZDR Daro

  • 3. Data: 2002-07-23 10:29:11
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

    > Mam podpisana (niestety) umowe najmu lokalu w centrum handlowym. Umowa nie
    > daje mi ZADNYCH praw a jest na 10 lat. Jak sie z niej wycofac jak
> [...]
    Najlepiej wykozystywac ja neizgodnie z umowa i sami cie wywala :))

    AJA

  • 4. Data: 2002-07-23 11:06:14
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl> wrote in message
> [...]

    Niema umowy ine do wypowiedzenia, sa tylko koszty....

    > Najlepiej wykozystywac ja neizgodnie z umowa i sami cie wywala :))

    Z tym tez moga sie wiazac koszty...

    Boguslaw